Xtreme220 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Har sett litt på S4 (92-94) og fått mer og mer lyst på en sånn bil.. Men er det noe lurt kjøp? Mange er jo trimma, og tilsvarende grisekjørt. En 92 modell begynner jo å dra litt på åra, og å finne en som ikke er kjørt 200 000 km ++ er jo nesten håpløst! Er en slik bil noe å satse på, eller skal jeg bare innse at det ikke er noe for meg. Ikke er jeg bilmekaniker, og jeg er heller ikke så sugen på å koste på bilen masse penger. Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ikke tenk SÅ mye på km-stand, sjekk tilstanden til bilen, forrige eiere, serviceintervaller osv. Hør etter ulyder ved prøvekjøring og sånne ting. En bil kan være i utmerket stand selv om den har gått 250000 så lenge den er fulgt opp og tatt vare på. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 de fleste av dem jeg har sett har ikke vært tatt godt vare på. alle sier ''gode biler...tåler mye...200k km er ingenting på de bila'' å så gir man gass... hadde spaert meg opp noen ekstra kroner og heller sett etter noe nyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 å så gir man gass... Skjønte ikke helt hva du mente med det.. Er ikke bare å spare opp penger, så da får det heller bli en annen bil. Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg