a-u-d-i_s-4 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hei på dere,er nye her!bare lurtepå åssen du legger inn anonse på kjøp og salg?? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Får d ikke til jeg heller og jeg har nå vært en stund på forumet. FAQ'en er jo helt uleselig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hvilken nettleser bruker dere? Jeg har både internet explorer og mozilla firefox, og hvis jeg bruker firefox får jeg ikke lagt inn ny annonse, fordi "place ad"knappen rett og slett ikke er der... prøv explorer... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fungerer ikke i explorer heller. add knapp borte og bare registrer Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 kjøp og salg tråden er ubrukelig syntes jeg, før var jeg på kjøp og salg forumene hvær dag, nå er jeg der 1 gang i uken, men blir nokk bedre :) Whoho! post nr 900! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-u-d-i_s-4 Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 må vel være noen som vet vel??? drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 totalt ubrukelig! Tilbake med det gamle opplegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg