sinkz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Jeg må gratulere deg med ny bil justin,.... pen denne, ikke bry deg om at folk er negative, jeg kommer vel til å ende opp med en lignende bil selv en gang (forhåpentligvis)... Gratulerer igjen... (megvilha) :) e d du som har go biln ??? m d sinsykt brae exsosn :) :naaaws Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Offtopic: Jan Tore, dreiv du tilfeldigvis å råna rundt i Vormsund-traktene i 3-tida i natt? Nei min bil mangler litt deler før den kan kjøres. Er en annen det. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Takker takker! Er fortsatt veldig fornøyd med bilen. Men da jeg fikk den var fronten nesten fri for klarlakk, derfor var den mer rosa enn rød, da maskerte jeg pansret,lyktene og skjermene også sprayet jeg på med klarlakk, ble faktisk veldig bra resultat, med tanke på at det skal ny front uansett, og bilen skal hel lakkeres i sommer. Farge forskjell?:P Skal snart kjøpe nye dekk, lurte på hvor breie bakdekk jeg kan ha? 255? kjører nå på piggfire vinterdekk 235-45R17, utrolig dårlig feste. kjørte kapp med en Honda VFR 800 VTEC, var bare så vidt han tok meg, er sikker på jeg hadde holdt bedre følge om jeg hadde dekk, for jeg spant litt for mye, virket nu som om at han gå på iallefall.. tenkte på å få bilen lakkert rød metalic, som denne subaruen..da slipper jeg å få lakkert motorom osv.. Tenkte også å sette på en carbonvinge, ikke noe store greier. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Gratulerer med ny bil Mighty. Endelig en rotor-motor-bil!! Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 arg... hver gang eg ser en slik bil så har eg så jævla lust på en selv... doh gratulerer hvertfall :D MÅ få meg en slik en gang :D og til mer eg ser på de store frontlysa så til finere blir dem :scared men men :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Mighty: Kan du slette noen av innleggene i PM innboksen din? Skulle ha sendt en medling til deg, men den er full... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Mighty: Kan du slette noen av innleggene i PM innboksen din? Skulle ha sendt en medling til deg, men den er full... Slettet..:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det noe du vet som jeg ikke vet eller? tja.. vet vel den bilen der inn og ut... egentli... men er det noe du lurer på kan du jo bare slenge et spørsmål i en PM så skal jeg være behjelpelig... Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Siden jeg skal kjøpe meg ny front, så vurderer jeg å handle fra ebay. har sett litt på denne http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=36475&item=7978358781&rd=1 men følger lyktene med fronten eller? og hvordan er passformen? er det bare å skru fronten fast på de orginale festene? noen som har peiling? takker for svar! Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gabberguy Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 men følger lyktene med fronten eller? og hvordan er passformen? er det bare å skru fronten fast på de orginale festene? noen som har peiling? takker for svar! Det der var sinnsykt billig så passformen og kvaliteten er nok på bunn. Lyktene følger nok ikke med til den prisen... Lyktene får du billig her: http://www.rotaryextreme.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 den fangern der er det mye jobb med for og få til å passe.. mye spakling av skjermene for og få dem til å gå jevnt med fanger... slik som er gjort fra før på bilen din for og få dem til og passe med mazda zpeed fronten du har på bilen nå... lyktene er ikke med nei.. et tips jeg vil gi deg er vel og ta kontakt med Jan Tore her på forumet... han skaffer alt til rx7 og vet hva som er bra og passer av styling.. :) mvh B-T :naaaws Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Siden jeg skal kjøpe meg ny front, så vurderer jeg å handle fra ebay. har sett litt på denne http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=36475&item=7978358781&rd=1 men følger lyktene med fronten eller? og hvordan er passformen? er det bare å skru fronten fast på de orginale festene? noen som har peiling? takker for svar! samma front som jeg har det! passformen er bra den, lyktene kommer i tillegg mener jeg. Jepp,bare og skru på,passer til orginalfestene Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 samma front som jeg har det! passformen er bra den, lyktene kommer i tillegg mener jeg. Jepp,bare og skru på,passer til orginalfestene høres bra ut! tenkte å bestille iløpet av juli..:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 samma front som jeg har det! passformen er bra den, lyktene kommer i tillegg mener jeg. Jepp,bare og skru på,passer til orginalfestene forresten, sinnsykt fin bilden din! bestilte du fra ebay? lyktene er jo dyrere enn fronten.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joda^ Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Min er ikke kjøpt fra Ebay, min satt på bilen når jeg kjøpte den. :) Siter Mazda Rx-7 - Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg