KimsA Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hva er hensikten med og ødelegge så gjævelig mye da ? bilen min er noe jeg legger sinnsykt mange timer i pr. uke, man mister liksom lysta på og ha en fin bil når folk kommer for og svindle den fra deg.. Siter Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt *Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker) *Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Men jeg tror ikke han er stjeletypen men svindlertypen. Hvis jeg først skulle mistet bilen så hadde det vært bedre at den var blitt stjålet fra garasjen enn at personen har sittet i stuen min og løyet meg i trynet som i denne saken Tror du ikke han er typen til å stjele? Vel, de har iallefall, så og si identifisert Marius i den aktuelle bilen nå så.. Flere fra skiensområdet som sier de har sett nøyaktig den bilen. Samme farge, felger, leppa(Cecotto) osv. Og Schultze inni seff... Han hadde visst også fortalt at han skulle til Molde å hente bil... heisan Min M3 er også stjålet som sikkert mangen har fått med seg, har vert annonsert i motorbørsen bla som etterlyst. Kansje det er han som har stjelt min??? Har du mere info om denne personen. Skal ihvertfall jeg få ordnet et besøk fra meg! Tipper stakkars bilen din kan være ribba. De har vel kappa av fronten, og sveisa over en annen E30 front, slik at rammenummeret fra den står på din bil, og er registrert i tjuvens navn nå... Hvor lenge har du savna den? Noen som sa at det går svært mange M3 i Skien nå... Har prøvd alle nr ingen svar på noen... Trur ikke han svarer å sier at det er han som har stjålet bilen. Det må rekognoseres litt. Snakke med noen på forumet og få de til å sjekke det opp. Evt bare ta turen ned å slå mannen ihjel. Ta bilnøklene tilbake å kjøre hjem igjen. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ligger godt ann til lynsjing her!!! Og bra er det. Sånne folk skal faen ikke få slippe unna. Bra vi er en gjeng som er enige. Blir gjerne med på et besøk til denna idioten jeg. Herr balltre er god til å overbevise kneskåler!!! Uten bein kan han jo alikevel ikke bruke pedaler...... Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 var jeg som nevnte at det går endel e30 m3'r i skien fortida... er likevanlig som volvo 240 nesten :) men jeg er stadig i skien... kan si ifra om jeg ser noe der... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ringte en kompis som bor i tønsberg, han visste ikke om dette men han hadde sett en litt spes e30 M3 i tønsberg for et par dager sia Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmitsport Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 var jeg som nevnte at det går endel e30 m3'r i skien fortida... er likevanlig som volvo 240 nesten :) men jeg er stadig i skien... kan si ifra om jeg ser noe der... Vet du om noen som har fått seg fet Turbomotor i det siste (BMW) Stod en 2.7 nybygd i M3n min som ble stjålet (400HK+... M20 motor) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmitsport Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ringte en kompis som bor i tønsberg, han visste ikke om dette men han hadde sett en litt spes e30 M3 i tønsberg for et par dager sia Var det en Turbo ? Vet han noe mer om den M3n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaynaba Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det er vel ikke noen her som har noen flere bilder av denne bilen? Den ligner veldig på en jeg så ved statoil på skjelsvik(porsgrunn) i går ved fem tida.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmitsport Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 http://www.gulesider.no/gsimp2/7159E9A175DE1410.gif Takker :) Må bare få ut litt mere informasjon før jeg setter til verks... Kan skje mye da seru.... Den som har stjålet min M3 vet ikke hvem han har køddet med for å si det san... Dette er ikke bare ord om noen skulle bemerke dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Takker :) Må bare få ut litt mere informasjon før jeg setter til verks... Kan skje mye da seru.... Den som har stjålet min M3 vet ikke hvem han har køddet med for å si det san... Dette er ikke bare ord om noen skulle bemerke dette ;) bra tanke.. litt kjipt å begynne å hamre løs på noen, så er det feil person!! hehe kan jo seff hende han vet hvem som har gjort det men.. jaja lykke til med "jakten" hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmitsport Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 bra tanke.. litt kjipt å begynne å hamre løs på noen, så er det feil person!! hehekan jo seff hende han vet hvem som har gjort det men.. jaja lykke til med "jakten" hvertfall :) Takker så meget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen78 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Burde jo møtt opp en gjeng hos denna fyren og "snakka" med han. Slik at vi ikke får noen gjentakelse av den "misforståelsen"..... HATER FOLK SOM IKKE KAN LA ANDRES BILER VÆRA I FRED!!!! Siter In our minds we are always racing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Bilen har visst kommet til rette! :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Kjempeflott. Håper at dei får bura kjeltringen inne for ei stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 kan ikke bare la han gå sånn helt uten videre. Må jo få sagt i fra på en eller annen måte. gjerne en brutal en siden det ofte er det enste som funker på visse personer. hvis noen skal på besøk så blir jeg mer en gjerne med selv. såne folk fortjener ikke en dritt!!! Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg