Gå til innhold

Primera Delebil!

Moj0

Anbefalte innlegg

Har en 1994 2.0 LX Rød Primera som delebil. Den er gått 155000km. Vanlig sedan utgave.

Clutchen på bilen er byttet for 2 uker siden og kjørt hele 1 time.

Sitter en Nissan 200sx s14a Bensinpumpe i den, gått ca 30 000.

Ellers er det sikkert litt små kjaffs å kunne plukke av denne.

Hvis noen er interessert i å kjøpe hele jævla bilen, får dere den for gibortpris, 5000,- Nytt bilkjøp er på gang, og må bare bli kvitt dette!

Er dere interessert kan dere ringe meg på: 98053537 / Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1994 2.0 LX Rød Primera som delebil. Den er gått 155000km. Vanlig sedan utgave.

Hvis noen er interessert i å kjøpe hele jævla bilen, får dere den for gibortpris, 5000,- Nytt bilkjøp er på gang, og må bare bli kvitt dette!

Jajaja!! :D

Hvordan er baklyktene? Og jeg trenger hjullager eller hva det er for noe som sier rasle og scheeeh hver gang jeg svinger med venstre forhjul. Hjullageret ellerno..

Og hva skal du ha for pris i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bilen i kjørbar stand?

og er det mye rust på karoseriet? eller er den krasjet?

Bakluka/låsen bak har fått seg en grei trøkk, det som er av emr alvorlig rust er på kanalen på førersiden, ca 7 cm som må sveises. Bilen starter ikke, pga tennplugger/startmotor, gudene vet hva. Men tror jeg skrev at den ble solgt som en delebil;)

Hundre og ørten som har ringt og alle spør om skilter og om den er kjørbar. hallo!? D E L E B I L :P eller om man liker å skru:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja!! :D

Hvordan er baklyktene? Og jeg trenger hjullager eller hva det er for noe som sier rasle og scheeeh hver gang jeg svinger med venstre forhjul. Hjullageret ellerno..

Og hva skal du ha for pris i tilfelle?

Er neimen ikke sikker på de lydene, har aldri vært i min:)

Baklykter er i grei stand bortsett fra at de er falmet som på alle primera'er med orginale baklykter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er neimen ikke sikker på de lydene, har aldri vært i min:)

Baklykter er i grei stand bortsett fra at de er falmet som på alle primera'er med orginale baklykter:P

Så det er ikke de sota lyktene, men de vanlige?

Er vell hjullageret som er gåent på min. Ellers er jeg interessert i for og bakfangeren om de går litt lenger ned, tenker på mere sånn GT preg ellerno. Om du kunne få slengt opp et bilde så hadde det vært knall.

I værste fall kan jeg komme opp og skru løs det jeg trenger for å spare deg for tid og arbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre tåkelys på frontfangeren?! Har du det ? Haster for min del.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble desverre solgt i dag!:/

Kom et par karer og ga meg 18 000,- i hånda for den.

åh.. det er typiskt.. Jaja. du tjente jo bra på det iallefall.

Ingen andre der ute som har sånne fangere jeg tenker på da? Nestemann som setter på no feit frontsett tar kontakt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår