egilbaevre Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Skal til å bygge anlegg i en BMW e30, tenkte å kjøpte en 4-kanals forsterker å bruke to til frontsett og brokoble de to siste til en 12' subb (ingenting er kjøpt enda) Lurte på om noen kan anbefale en forsterker til hyggelig pris som gjør jobben godt, tror ikke jeg vil gå noe over 3000,- Tar ellers imot alle tipps med takk:-) Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Dynabel BF0804 <--- knakende god 4 kanaler som takler det meste. 4*80W RMS i 4ohm 2*250W RMS brokoblet prisen er vel i underkant av 2000kr selges på el-tek... http://www.dynabel.no Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hadde du tenkt på en spesiell sub ? En 4 kanaler til under 3000 klarer sjelden og drive en stor/tungdreven 12" så det er viktigst at du finner noe som passer godt sammen. En Soundstream XTA 720.4 sammen med en Xstream 12" passer fint sammen og koster ikke all verden. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Blir vel ikke akkurat den dyreste subben tenker jeg, tenkte jeg skulle bygge en kasse som passet bra i bilen først å så høre om noen her har tips når jeg ser hvordan kassen blir.. Men på en forsterker til 3000, er det da kanskje bedre å kjøpe en god 10-tommer? blir det mere kontoroll da? eller greier den 12? Dette avhenger vel veldig av forsterker og sub da men... Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvis du ikke har så sinnsykt med penger kan vel den 0804 + en peerless 12" være et helt greit alternativ til mange av de andre billigmerkene. fks, boss,gas. Blir vel litt over 3000,- uten kasse og kabler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg