Bilskalle Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Nei, jeg har ikke fått avføring på felgene... sombrero Derimot er det noe på de som ser ut som møkk, men som ikke går av. Jeg frykter at de må pusses litt på og lakkes eller noe, men jeg veit ikke så mye om sånt her. Legger ved et bilde her: Noen som veit om no hælvetes greier til å vaske felger med, eller må jeg krype til korset å levere de inn et sted (og i så fall, hvor?). -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 irring? :wonder alufelger eller? se hva du får tak i på en god bilrekvisitabutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 bruk tannpasta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 på felgsjappa jeg jobber på så har vi no sinnsyk felgrens. som etser osv.. fjerner det meste! jeg pleier å spraye på litt og bruke neglene.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hmmm... tannpasta :scared Denne sinnsyke felgrensen, har den noe navn? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soff Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg bruker en gele-lignende rød felgrens: Wurth, saBesto Felgrens. Bruker det på al. felgene mine og det tar det meste. Står på at det er syrefritt. Kjøpte det på dekksentralen i Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Autosol!!!! En slags tannpasta tube man får kjøpt mange steder. F.eks på bil extra, biltema osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vanlig Lampeolje. Funker fett som faen. Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Dette så da ut som irr, innom lakken. Skjer med aluminiumsfelger som har fått lakkskader eller dårlig forbehandling når de ble lakket. Prøv å vask de først med autosol, vist det ikke virker, må du nokk bare krype til korset. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg