GalnemaX Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Heisann! Jeg holder på å bygge no anlegg baki bagasjerommet og trenger no tips til hva jeg kan gjøre utifra slik det er nå.. Sånn ser det ut: Alt skal trekkes i grått stoff (interiøret mitt er grått, så det passer best synes jeg) og det skal byttes ut kabling osv.. Kablingen nå er bare midlertidig for å få høre lyden i sakene :) Hvis noen lurer på hvorfor forsterkeren står på hodet, er det pga strømkabelen er ikke lang nok.. Den skal byttes ut mot en 30mm2 kabel når jeg får råd og tid til å gjøre det ferdig.. :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 blir stilig etterhvert dette her=) la bildene komme osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Bilder kommer så fort jeg får skaffet meg noe lønning og materiale og får mekket videre :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg