n00ky Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 heihå.. hva er letteste måten å få tatt av/ut hele sideblinklykta på golfen? har bestillt nye sideblinkere så skal bytte dem når de kommer i posten Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 rett og slett nappe den ut bare Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ok.. takk for raskt svar. trodde man måtte ta av innerskjermer og annet tull for å komme til jeg.. :P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ok.. takk for raskt svar. trodde man måtte ta av innerskjermer og annet tull for å komme til jeg.. :P å nei da! er ikke så vanskelig serru! bare pass deg for at ledningen ikke forsvinner inni skjermen du! for da må du av med skjermen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 du dytter blinkern sidelengs og vipper ut på motsatt side.. pice of kake! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 å nei da! er ikke så vanskelig serru! bare pass deg for at ledningen ikke forsvinner inni skjermen du! for da må du av med skjermen Enten av med hele skjermen eller knote no jævlig med ståltråd!! :) Been there done that! :) Dagen før eu kontroll faktisk, så da fikk jeg mangel på det ettersom jeg ikke rakk å ordne det... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg