KingCamel Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Jeg har en VW Golf MK3. Noen som veit om det er mye arbeid å få inn en turteller istedet for den "stilige" klokka som putta inn i dashbordet ? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Vet ikke helt hva du snakker om, på golf mk 3'en jeg hadde var det speedometer, turteller, og en liten digital klokke i dashboardet.... Du har altså en stor klokke med visere i stedet for turteller? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Det er bare og stikke på en bilhøgg og kjøpe ny hele boksen med visere. Demontere for og sette på en turteller vil jeg ikke anbefale. Det er et print kort som går i hele lengden på "uniten" som er laget spesifikt for det opsettet som du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Ideal: Jepp.. Jeg har en stor klokke, som er like stor som turtelleren som du har :( antheus: Trengs det ikke å legge opp noe kabler etc. fra girkasse eller noe sånt for å få turtelleren til å fungere da ? eller er alt datastyrt ? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg