-zlurv- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har tatt meg den tiden og moddet en Audi rs6 avant, ble ikke verdens beste.. men men... original: Modd: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Første jeg reagerte på var felgene.. Veldig blury.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hvis jeg skjønte rett, så er det fikset! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Helt ok denne zlurv...Ikke så mye jeg kan se som er gjort, men... Syns ikke grillen var helt god, man ser mange skjøter der...Men gjør mer ut av modden Zlurv.. er litt for lite som er gjort syns nå jeg... Blir på en måte litt dumt om man legger ut en modd som man mener er ferdig, når alt du har gjort er skifte felg, blinklys, sot og ny grill(er det jeg ser)... om du skjønner? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 jess da! men nå blir det litt stille ifra min side i en stund... for jeg har lært meg pentool, og skal få c om jeg ikke klarer og brushe noen skørt.. :) P.s Hadde senka den og... men ikkje mye p.ga fram dekket... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Helt ok denne zlurv...Ikke så mye jeg kan se som er gjort, men... Syns ikke grillen var helt god, man ser mange skjøter der...Men gjør mer ut av modden Zlurv.. er litt for lite som er gjort syns nå jeg... Blir på en måte litt dumt om man legger ut en modd som man mener er ferdig, når alt du har gjort er skifte felg, blinklys, sot og ny grill(er det jeg ser)... om du skjønner? X Det er da en modd allikevel :) Bare ikke en extreme en :rolleyes: Kan ta meg som eksempel... jeg er ikke veldig flink ennå, men syns det er greit å legge ut det jeg klarer liksom, da kan folk også se hvordan jeg utvikler meg og det er jo artig for dere forumlesere også vil nå jeg tro! Syns modden var bra jeg... hvite blinklys på speilene kanskje? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hva med å bruke samme netting, i allefall samme type netting i fangeren som i grillen..skape litt mer helhet når du har en så cleen bil. Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hmm.. ja du sier faktisk noe der... :) jaja, får c hva jeg får tid til Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Vell, ikke det værste jeg har sett fra deg. Felgene er ganske oppbrukt nå :) Du har brukt de på alle dine modder. :) Også er de litt for lyse for denne bilen. PS: Soting bare i front ruta? Hmmm.... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hehe, fordi felgene er i så fin vinkel.. hehe, også er de, de eneste jeg har den den vinkelen og... :S jepp. måtte jo prøve på noe nytt! dermed soting i kun frontruta! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg