Anders_ Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei Har funnet en bil nå som jeg vurderer å kjøpe. Eneste problemet er at motoren er en diesel motor på 50 gamp. Mitt spørsmål er da: hva koster det(sånn ca) for å bytte ut denne motoren til feks en 1.8? Skjønner at ingen kan gi meg noe nøyaktig svar på dette, men i hvilken prisklasse må jeg regne med å havne for en slik operasjon? Kommer heller ikke til å gjøre jobben selv. Er det bare å glemme det? Takker for svar :) Siter Metallica.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er nok mye billigere å finne en bil som har bensinmotor fra før av. om da ikke denna du har på hånda er strøken ganger 342 og koster langt under 10000. desverre Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ja da er det vel billigere og mye mer lettvint å kjøpe seg en bil med bensinmotor. Men du kan også sette i en TD motor. JR/70hk eller SB med ic/80hk. Med litt trim blir de ganske friske og bruker lite diesel!. De er også Slitesterke! PS: en vanlig 1,6D har 54hk.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_ Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ok..takk for hjelpen :) Siter Metallica.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Bensiner delebil til 1500 funker jo bra da :) Men som sagt, det letteste er å kjøpe golf med bensin org.. Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg