mcbanan Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 noen som aner noe som helst om denne 2-kanaleren? Fikk den billig for et års tid siden, og syns den trøkker på rimelig godt! Jeg kjører den i 2ohm, noe forrige eier også gjorde, og den klager ikke. Prøvde å finne noe om den på google, men jeg fant ingenting av betydning. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har en helt lik en jeg og... Finner ikke noe om de jeg heller.. Er noe av det bedre jeg har vært borti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har en helt lik en jeg og... Finner ikke noe om de jeg heller.. Er noe av det bedre jeg har vært borti.. du har det ja! hadde vært interessant med litt info om disse! eneste jeg fann på internettet var at den skulle yte 2x200W, noe som høres litt øverdrevent ut.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg