anders_kvamme Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har montert på mine nye momo gtr på min primera sombrero , men no ser at eg TRENG senking og nye dempere !! Har ein Primera Sri 1996 hatchback !!! Noen som har peiling på ka som passer til denne bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Det der har det vært en stor tråd på tidligere, om du søker her på forumet så finner du nok alle opplysningene du trenger :) linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders_kvamme Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Greit nok med ka fjærer som leverest til Primera , men ka dempere passer til Primera Sri Hatchback ? Kan jo kjøpe orginale dempere :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Greit nok med ka fjærer som leverest til Primera , men ka dempere passer til Primera Sri Hatchback ? Kan jo kjøpe orginale dempere :scared Jeg har Cobra fjærer. Tror de kommer til hatchback også. Kan høre med kompisen min som er forhandler. Ah. Jeg misforsto. Du må vel ha KYB eller Monroe. Jeg har iallefall mcphearson både foran og bak. Men jeg vet at hatchback er annerledels. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders_kvamme Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ja det hadde vert fint om du kunne sjekke det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har cobra fjærer. Har lett etter dempere bak til bilen min (hatchback) i 2 år nå.. Men har i ettertid funnet ut at jeg tror sedan og hatchback er like notin Har mcphearson bak iallfall.. og det har jo sedan også.. Skal ikke si det helt sikkert, siden jeg kun har sportsdempere foran. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders_kvamme Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Så du har orginal dempere bak og Cobra Dempere forran ? Henne kjøpte du dei / pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 cobra lager fjærer så langt min viten strekker seg Husker jeg rett har partypupp gule bilstein foran som fungerer bra og man kan jo kjøpe hatchback GT dempere for å ha bak.. stive de Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har ett sett med H&R fjærer og gule koni til P11 hatchback liggende. Fjærer og demper foran passer ihvertfall. 1500,- så er settet ditt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 riktig som eGT sier. Jeg har orginal dempere bak, bilstein sport foran og Cobra fjærer foran og bak. Kjøpte de gjennom http://www.nordicautotech.com Husker ikke prisen, men var rundt et par lapper tror jeg. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg