Klokka Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Volcanofelgende har jeg også. Tror det blir mange med slike etterhvert... Dissa jeg har er 17" Og ja Slayer, eikene er litt mørkere enn vanlig. Kantene har den lyse fargen :) (Blei litt store bilder, men) Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 OZ har jo også noen felger som heter volcano!!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Volcanofelgende har jeg også. Tror det blir mange med slike etterhvert... Dissa jeg har er 17" Og ja Slayer, eikene er litt mørkere enn vanlig. Kantene har den lyse fargen :) (Blei litt store bilder, men) Syns dem blir råere og råere!! Dem sa det dem jeg kjøpte dem av at de var de mest populære felgene for tiden:) Litt dumt på en måte.. men men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Regna med att Tsw Volcano ville bli populær ja :) Kjøpte mitt sett i mars, så jeg har ihvertfall ikke herma etter "alle" andre ;) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Regna med att Tsw Volcano ville bli populær ja :) Kjøpte mitt sett i mars, så jeg har ihvertfall ikke herma etter "alle" andre ;) Flott bil, har bare sett dem på nettet jeg, aldri på bil! :) Har heller ikke herma.. :) Tviler på at det er så mange 406er med disse felgene på også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg har disse Volcano-felgene, virker veldig bra de! Har dog ikke kjørt så mange mil med de enda da..Riktig så fete også mener jeg da :) (Veldig dårlig bilde av felgene på bilen) 17" eller 18"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Får slenge meg på jeg også.. hehe. Mine TSW Volcano felger: (Ja, senkesett er på vei..) Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 I dag får jeg felgene, skal legge inn bilde når dem er på bilen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg er fornøyd med mine TSW Catalunya så langt. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fine dem, det sto mellom Volcano og dem der når jeg skulle bestille også... :) Men jeg er av den "kjedelige" sorten, liker best 5eika.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg