Odd-Helge Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 dette gjelder da kun mindre modeler tar jeg ikke mye feil,de hadde motparten til hannISO i bakant av spilleren slik at du bare plugget iso rett i spilleren. tar jeg ikke mye feil har alle spillerne over 6xx ledinger som kommer ut fra spilleren som da igjen har iso i enden. Uansett DXZ748 har ledninger ut fra spilleren,jeg måtte ut i bilen for å dobbelsjekke nokk en gang :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg kjøpte min i sverige. Det er også en rar kontakt til bak på spilleren min.. en enkel en, ikke RCA. Jeg trudde sub-utgang bare var enkel RCA. var det på forrige spilleren min i hvert fall. Da må jeg dra en til da. Når jeg prøvde de grønne RCA ledningene ble bare alt høyt som var kobla til den forsterkeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har du en enkel Rca liggende bak så er det jo bare å hive på et Y-ledd bake for å få 2 stk bak. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg