Gå til innhold

Speedy's Modifiserte Photoshop Biler!

Ranger emnet

Speedy=)

Anbefalte innlegg

Hei! Her vil det med tiden komme en del Modds laget ved hjelp av Adobe Photoshop! Jeg er fortsatt veldig fersk, men begynner å bli flinkere! Jeg må også få si at det er flere på forumet her som er ganske dyktige :)

Dere må gjerne komme med kommentarer og konstruktive kritikker hvis dere synes det er noe som kan/bør gjøres bedre osv... :rolleyes:

Dette er da min første offentlige modd! En Audi S3 som forøvrig er drømmebilen på dette tidspunkt! To bilder, et før og et etter...

audis30il.jpg

audis3modd0yj.jpg

Hyggelig med noen kommentarer :)

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit Speedy

hva er det du har brukt til å "klippe" rundt bilen med når du byttet bakgrunn ?

ikke bra, ser sjukt blury ut, SPES taket og panseret. Bruk Pentool til det når du skal klippe vekk noe, mye lettere.

mvh nedi

Vet det er litt hvitt rundt bilen på enkelte plasser. Det kommer av litt trøtte øyne og litt for dårlig følelse ved bruk av musa. :) Bakgrunnen lå over bilen og jeg har visket ut og kommet litt utenfor kantene doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men legg bakgrunnen over du,

men ikke bruk viskelær.

*Legg den over, senk opacity så du ser bilen.

*bruk pentool eller lasso-tool til å klippe vekk bakgrunnen etter konturene til bilen

*wopppa, bg er på...

som du ser så har du kommet litt utenfor med viskelæret, det slipper du med en pen eller lasso

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skal sote ruter lager du 2 layer, så på copien tar du å merker rutene og farger de svart, så justerer du opacity(gjennomsiktig) ned til dit du synst d blir passe mørkt.. og frontruta bør ike være like mørk som siderutene! :)

Jeg liker det "illegal" :) Kan prøve å ha det enda mer realistisk på neste modd som eren Alfa Romeo 147 GTA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider