Marius Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei Noen som har hatthylle i Carbon her? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nei, men jeg mener jeg leste at du hadde noe karbon liggende så jeg regner med at du enten skal lage hattehylle i karbon, eller så har du gjort det allerede:D Sleng opp et bilde isåfall :cool: :w00t Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 :D:D:D:D:D:D:D:D Lurte på om det var noe marked for det. Må lage litt annet for å dekke kostnadene :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Prøver ikke å ødelegge for deg her, men jeg tror ikke akkurat det ville blitt en hit blant oss VDubere.. Er jo flust av andre ting du kan lage da: Varmeskjold til luftfilter f,eks... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 :D:D:D:D:D:D:D:D Lurte på om det var noe marked for det. Må lage litt annet for å dekke kostnadene :D Hadde vært interessant å se hvordan det blir, har du noe bilde? Evt andre karbondetaljer kan jo være gøy? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg