TLAudio Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Denne spilleren er noen år gammel, men er det noen som har en manual liggende? Kjøpte en brukt, men manualen var borte... Kan noen hjelpe? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ja det tror jeg faktisk at jeg kan ha, hvis jeg ikke har kasta`n.. Du skal få den gratis i Skien, hvis jeg finner den. Prøv også å gå inn på http://www.pioneer.no og se om manualen ligger ute der. Ketil Denne spilleren er noen år gammel, men er det noen som har en manual liggende? Kjøpte en brukt, men manualen var borte... Kan noen hjelpe? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Den er ikke på pioneer.no men P945 er der og jeg tror du vil klare deg med den. :) Manual Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg