Crazytaxi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pioneer AVH-P5700DVD koster 9998,- Man får jo X1R for 20 lapper, så det var en drøy pris for 5700'en. hmmm... skulle ha refreshet litt før jeg skrev.. hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hmmm... skulle ha refreshet litt før jeg skrev.. hehe... :) Veilprisen er vel 11998,- mener jeg på, men alle de som selger denne selger den for 9998,- eller i det området. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Ja jeg sendte sms til "pusheren" min og det var det svaret han ga meg så.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pioneer AVH-P5700DVD koster 9998,- Man får jo X1R for 20 lapper, så det var en drøy pris for 5700'en. Jøss, skal aldri stole på Kelkoo mer iallefall :scared Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Men tilbake til Pyle pakka... Hvordan funker den i praksis? Er den ålreit? Mye synlig ledningsstyr? Under 3 lapper for å få skjerm i bilen er jo gull, bare det ikke ser altfor jalla ut... Få høre hva du synes og gjerne bilde av den ferdige installasjonen. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Men tilbake til Pyle pakka... Hvordan funker den i praksis? Er den ålreit? Mye synlig ledningsstyr? Under 3 lapper for å få skjerm i bilen er jo gull, bare det ikke ser altfor jalla ut... Få høre hva du synes og gjerne bilde av den ferdige installasjonen. De fleste installasjonene jeg har sett av disse pakkene ser jalla ut. Dvs at skjermen er montert på brakett oppå dashen og spilleren stappa inn en eller annen plass hvor det er mulig. Men det er klart at med litt modding så kan man få det til å se bra ut. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Men det er klart at med litt modding så kan man få det til å se bra ut. Ja,utrolig hva som kan gjøres bare an gidder å finne frem glassfiberen, og ei meter-lang tang... sombrero hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Nei tror nok at det blir en sånn Pyle pakke på meg gitt.. Men er det mulighet for å koble anlegg på den? DET er mitt spm. angående den pakka.. Tenker på forsterker liksom.. om det er utgang for det..? låner posten din litt jeg... lurer på det samma som du gjør,om det er mulig å koble forsterker på den dvd-spilleren..og vil lyden blir like bra som med en pioneer spiller til 2000 kr? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg