Gå til innhold

pyle dvd pakke

Ranger emnet

mortenste

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Men tilbake til Pyle pakka... Hvordan funker den i praksis? Er den ålreit? Mye synlig ledningsstyr? Under 3 lapper for å få skjerm i bilen er jo gull, bare det ikke ser altfor jalla ut... Få høre hva du synes og gjerne bilde av den ferdige installasjonen.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til Pyle pakka... Hvordan funker den i praksis? Er den ålreit? Mye synlig ledningsstyr? Under 3 lapper for å få skjerm i bilen er jo gull, bare det ikke ser altfor jalla ut... Få høre hva du synes og gjerne bilde av den ferdige installasjonen.

De fleste installasjonene jeg har sett av disse pakkene ser jalla ut. Dvs at skjermen er montert på brakett oppå dashen og spilleren stappa inn en eller annen plass hvor det er mulig.

Men det er klart at med litt modding så kan man få det til å se bra ut.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Nei tror nok at det blir en sånn Pyle pakke på meg gitt..

Men er det mulighet for å koble anlegg på den?

DET er mitt spm. angående den pakka..

Tenker på forsterker liksom.. om det er utgang for det..?

låner posten din litt jeg...

lurer på det samma som du gjør,om det er mulig å koble forsterker på den dvd-spilleren..og vil lyden blir like bra som med en pioneer spiller til 2000 kr?

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider