Gå til innhold

Bilder fra Primeratreffet i Haugesund

awt

Anbefalte innlegg

Hehe, FUCKING HE! Jævla neandertaler! For det første så er det min bil din dass, og for det andre så er det selvborende metallskruer, men JA, det ser grusomt ut og skal fiksest. For det 3! så er det ikkje "plukkrusta"! er 1 hull 1 forbanna hull, det er kommen rust rundt. Er tykk tectyl inni hele skjørte. ellers er det litt rust neders opp langs døra bak, men det er standard P10 rust plass har ingenting med skjørta og gjøre. OG alt det der skal fiksest, har nett kjøpt bilen. Jævla unødvendig med et sånt angrep din dass. Med tanke på at eg skrev før treffet at skjørta var et work in progress. OG tipper at bilen din aldri har vert noe som helst og utsette på? Alltid vert like strøken den? Grrr.. Er en hodepine hver forbanna dag eg ser på dei jævla skjørta, så det skal fiksest! Men jævligt utnødvendig og skrive sånt.

asså, da e nå vel måte på kor forbanna du ska bli for da han skreiv då... ikkje drit deg ut her no...! du har rett i at du gav beskjed om da, så me va klar øve da!

men no mens me snakke om rust... va da kje plenti av da i bagasjerommet? trekt i gjennom trekket og greie? seie da ikkje for å "anngripa" deg altså! eg og har rust... e sånn so komme da... men da e viktig å få gjort nokke med da før da går for langt...!

Foresten so vil eg påstå av da e du som angripe Vello her... ikkje han som angripe deg... Ta å roa deg litt ner... hehe... eller kansje du bare kødda...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, FUCKING HE! Jævla neandertaler! For det første så er det min bil din dass, og for det andre så er det selvborende metallskruer, men JA, det ser grusomt ut og skal fiksest. For det 3! så er det ikkje "plukkrusta"! er 1 hull 1 forbanna hull, det er kommen rust rundt. Er tykk tectyl inni hele skjørte. ellers er det litt rust neders opp langs døra bak, men det er standard P10 rust plass har ingenting med skjørta og gjøre. OG alt det der skal fiksest, har nett kjøpt bilen. Jævla unødvendig med et sånt angrep din dass. Med tanke på at eg skrev før treffet at skjørta var et work in progress. OG tipper at bilen din aldri har vert noe som helst og utsette på? Alltid vert like strøken den? Grrr.. Er en hodepine hver forbanna dag eg ser på dei jævla skjørta, så det skal fiksest! Men jævligt utnødvendig og skrive sånt.

Såså, tror jeg mente det på en annen måte enn hva du tror, da jeg vet at du er her på forumet :)

Neida, var ikke plukkrusta, men gøy å overdrive litt=) Sorry da, hehe :titties:

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså, da e nå vel måte på kor forbanna du ska bli for da han skreiv då... ikkje drit deg ut her no...! du har rett i at du gav beskjed om da, så me va klar øve da!

men no mens me snakke om rust... va da kje plenti av da i bagasjerommet? trekt i gjennom trekket og greie? seie da ikkje for å "anngripa" deg altså! eg og har rust... e sånn so komme da... men da e viktig å få gjort nokke med da før da går for langt...!

Foresten so vil eg påstå av da e du som angripe Vello her... ikkje han som angripe deg... Ta å roa deg litt ner... hehe... eller kansje du bare kødda...

Var et hull i innerkant av ene skjermen, derfor den har fått "stylet teppene :P ) hadde hatt for store dekk på den tidligere så hadde subbet, og endt opp med og skrape vekk all tectylen på innsida, men har for lengst reingjort og sveist i det. Men btw noen som vet hvordan en kan få teppene rene gjen ? nå har den rust 3 plasser.

Det er somsagt der hvor luringen har skrudd skruer i kanalene, 1 hull, men alle andre skal sveisest i også. Så har den 3 roser rett innforbi ibakfangeren ( der nede under skiltet og begynt litt opplangs døra bak på ene siden.. så kalt standar plass. Har vert og snakket med Jan atle, og han sa det bare va småtterier, skulle ta det når han fikk tid. Sowy guys, er bare ufattelig hårsår når det gjelder rust! :) Nett kvittet meg med en bil som bokstavelig talt rustet vekk.. fikk sveist og sveist men alikevell dukket det bare opp mer og mer.. var en 1986 Modell Mercedes 190! Så er så glad og fornøyd nå da eg har fått meg en skikkelig bil. Derfor det tiltet da eg leste "Plukkrusta"

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså, tror jeg mente det på en annen måte enn hva du tror, da jeg vet at du er her på forumet :)

Neida, var ikke plukkrusta, men gøy å overdrive litt=) Sorry da, hehe :titties:

Som sagt, Sowy, er ufattelig hårsår når det kommer til rust.. med tanke på at eg hadde en tidligere bil som rustet vekk, selv om en gjore alt for og stoppe det, og det verste var at eg betalte 50.000 for dn, var veldig fin et halvt års tid.. så tok det helt av.. Så sowy ^Vello!! :) men neste gang eg stiller til treff har eg nok tatt alt som er. + fikset skjørta.. om ikkje så kommer eg ikkje! :) Skal så kjapt som mulig få fatt i noen lyktespoilere også.. noen som vet om en billig plass?

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å spore av enda litt :) Gøy når folk skriver 99% rustfri i annonsene. Primera veier ca 1200 og 1% av 1200kg blir 12kg. 12kg rust er jo litt. Eller var jo litt. For jeg vil anta at ingen bil har 12 kg rust siden rusten forhåpentligvis er borte. Eller metallet som skulle være der er borte. Men nå er jo f.eks. seter i de 1200 kg da, så vi må vel trekke i fra noen kg. Og vi dermed havner på ca 11,8 kg rust som ikke er der, men som burde ha vært der. Eller det er kanskje ikke noe fordel med 11,8 kg rust. Men jeg vil jo anta at ingen bil har 11,8 kg rust siden rusten forhåpentligvis er borte. Eller metallet som skulle vært der er borte. Men nå er jo f.eks. vinduer i de 1200 kg da, så vi må vel trekke i fra noen kg. Og vi dermed havner på ca 11,7 kg rust som ikke er der , men som burde ha vært der......

Noen som gidder å fortsette?

Ble litt innvikla detta...

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo veldig kjekt at rusten som ikke skal være på en bil ikke er der. Hadde vært verre om all rusten på bilen faktisk var der slik at det ikke var mer bil igjen pga rusten. Så 99% rustfri vil si at bilen er lettet med ca 12 kg men fortsatt er rustfri siden rusten er borte.. letting av bil er positivt da...

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider