Anders Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er M3 skjørter ja. De som jeg har er laget for Opel Kadett, men har forlenga de med 6,5 cm :) Resultatet ble ikke så verst heller=) For de som var på treffet: Nå har jeg festa de skikkeligt med Sikafleks sombrero Ser jo bra ut det. Du hadde først korta de inn, og så forlenga de igjen da eller? For orginale m3 skjørt sklir rett på? Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 vist du trenger sjørter har jeg det men det er de du får kjøpt på http://www.streetdesign.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ser jo bra ut det. Du hadde først korta de inn, og så forlenga de igjen da eller? For orginale m3 skjørt sklir rett på? Vello hadde M3 skjørter tilpasset for Opel Kadett, så de måtte forlenges. Jeg har M3 skjørter tilpasset for BMW E36, og de sklir rett på. Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vello hadde M3 skjørter tilpasset for Opel Kadett, så de måtte forlenges. Jeg har M3 skjørter tilpasset for BMW E36, og de sklir rett på. Så skjørt til E36 Sedan/Coupe passer rett på Primera uten noen form for modifikasjon? Tøft. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 noen som har et tips til hvordan man får de originale gt skjørtene til å sitte? Mine løsner hele tiden øverst.... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Sitter den ikke i sånne metalklips som ruster opp etter hvert? På X'en min så løsnet den siden klipset var bøyd alle veier og rustet/irret bort. Sica er vel roten til alt godt :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vello hadde M3 skjørter tilpasset for Opel Kadett, så de måtte forlenges. Jeg har M3 skjørter tilpasset for BMW E36, og de sklir rett på. Korrekt :) eGtTurbo: Du kan jo kjøre noen treskruer i, sånn som det var gjort på en eGT på treffet, hehe! Plukkrusta.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 det er M3 skjørter Eieren av bilen er Vello :) http://maxam-tuning.com/ han kan skaffe deg ett sett til BMW e36, tror det er det jeg har. og dem passer helt perfekt i lengden. Så dei sideskjørta fra bmw m3 e36 passer rett på min primera eks? :rolleyes: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmm, får prøve nye klips og seca da.. slik som det er nå har et verksted tidligere lagt masse svart gugge nedi for å holde det inntil men det virker til å fungere dårlig Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmm, får prøve nye klips og seca da.. slik som det er nå har et verksted tidligere lagt masse svart gugge nedi for å holde det inntil men det virker til å fungere dårlig Man får kjøpt dobbeltsidig tape som er en halv cm bred på bilrekvisitabutikker. Vask godt med rødsprit/isopropanol, voila! Fungerer utmerket på lister og skjørtekanter. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 nja, mulig det men vil ha det tight og pent og det gugge nå er ikke så ille men virker som det er litt spenn i skjørta... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 nja, mulig det men vil ha det tight og pent og det gugge nå er ikke så ille men virker som det er litt spenn i skjørta... Ta det på en varm dag, eventuelt varm opp skjørtene dine med varmepistol/hårføner. Da forsvinner noe av spenninga da men ;) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Korrekt :) eGtTurbo: Du kan jo kjøre noen treskruer i, sånn som det var gjort på en eGT på treffet, hehe! Plukkrusta.. Hehe, FUCKING HE! Jævla neandertaler! For det første så er det min bil din dass, og for det andre så er det selvborende metallskruer, men JA, det ser grusomt ut og skal fiksest. For det 3! så er det ikkje "plukkrusta"! er 1 hull 1 forbanna hull, det er kommen rust rundt. Er tykk tectyl inni hele skjørte. ellers er det litt rust neders opp langs døra bak, men det er standard P10 rust plass har ingenting med skjørta og gjøre. OG alt det der skal fiksest, har nett kjøpt bilen. Jævla unødvendig med et sånt angrep din dass. Med tanke på at eg skrev før treffet at skjørta var et work in progress. OG tipper at bilen din aldri har vert noe som helst og utsette på? Alltid vert like strøken den? Grrr.. Er en hodepine hver forbanna dag eg ser på dei jævla skjørta, så det skal fiksest! Men jævligt utnødvendig og skrive sånt. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er det noen som vet hva slags skjørt dette er? Er eieren av bilen her, eller om noen kjenner han og kan spørre? Jeg trodde dere hadde tatt bilde av den bulken midt på døre over lista jeg, la ikke merke til skjørta! Fine skjørt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, FUCKING HE! Jævla neandertaler! For det første så er det min bil din dass, og for det andre så er det selvborende metallskruer, men JA, det ser grusomt ut og skal fiksest. For det 3! så er det ikkje "plukkrusta"! er 1 hull 1 forbanna hull, det er kommen rust rundt. Er tykk tectyl inni hele skjørte. ellers er det litt rust neders opp langs døra bak, men det er standard P10 rust plass har ingenting med skjørta og gjøre. OG alt det der skal fiksest, har nett kjøpt bilen. Jævla unødvendig med et sånt angrep din dass. Med tanke på at eg skrev før treffet at skjørta var et work in progress. OG tipper at bilen din aldri har vert noe som helst og utsette på? Alltid vert like strøken den? Grrr.. Er en hodepine hver forbanna dag eg ser på dei jævla skjørta, så det skal fiksest! Men jævligt utnødvendig og skrive sånt. haha, noen som ble litt snurt? Er jo ikke vits å bli så sint bare fordi noen oppdaga at bilen din har endel rust :P Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg