Gå til innhold

Lasermåling - Hvordan unngå og bli tatt

Ranger emnet


brendis

Anbefalte innlegg

ja man kommer sikker usett igjenom en radar og ja men da må man vell ha en bil som ser ut som en f117 night hawk (eller åssen det skrives) hehe

 

men radar/laser/fotoboks varsling hadde vært fint hehe, eller bare kjøre pent da, men dritt å måtta holde fatsgransen hvis man skal kjøre norge på langs liksom...

 

Laser varsler piper på laser og radar!

skal du ha noe for fotoboxer kan man bruke GPS. Tom Tom navigator har fotobox mode. den viser hvor fotoboxer er og hvilken fartsgrense det er på veien.

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Laser varsler piper på laser og radar!

skal du ha noe for fotoboxer kan man bruke GPS. Tom Tom navigator har fotobox mode. den viser hvor fotoboxer er og hvilken fartsgrense det er på veien.

Tom tom har ikke det.. men derimot så kan du laste ned ett program som brukes sammen med tomtom ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å gjemme unna? Knappen eller led'en?

 

Resten har du gjemt i fangeren.

Ikke alt av utstyr som er skjult da vettu.. hva om de først sjekker bilen din da?

 

Uansett: ikke mitt problem fordi jeg setter ikke en jammer på min bil, så blir du stoppa og de finner det: synd for deg :fingers:

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt av utstyr som er skjult da vettu.. hva om de først sjekker bilen din da?

 

Uansett: ikke mitt problem fordi jeg setter ikke en jammer på min bil, så blir du stoppa og de finner det: synd for deg :fingers:

1. De har enda ikke sett dem. De har blitt brukt i 3år. Bytta for et år siden.

2. Jeg har ikke jammer på min bil, så på bilen min finner dem ingenting.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er poenget med en jammer egentlig? jammers er for mye kaos mener jeg..

 

road Angel kan benyttes, men da må du være jævli høggern på foten!

 

road engel er kun en liten dings. den har GPS og kartsystem med innlagt hvor boksene er. ikke og anbefalle!

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår