velo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ok... Synes Sierra Personbilene ser jævlig råe ut nå en gjør dt rett! + at dt er bakhjulstrekk! Men mange mener at dt er mye skruing pluss at det er trangt å skru på disse bilene! Er dt noe du kan bekrefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ok... Synes Sierra Personbilene ser jævlig råe ut nå en gjør dt rett! + at dt er bakhjulstrekk! Men mange mener at dt er mye skruing pluss at det er trangt å skru på disse bilene! Er dt noe du kan bekrefte? Det kan jeg ikke bekrefte for jeg har ikke hatt noe som helst problemer med bilen bortsett fra utslitte skiver foran som jeg bytta og så har jeg måttet byttet en sikring. Er vant til trange motorrom med gjerne en stor V8 i så jeg synes det er fin plass å skrue overalt på bilen etter det jeg ser. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Bilen er nå solgt Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg