Gå til innhold

spacere til 240 haster

Ranger emnet


mikaelsvolvo

Anbefalte innlegg

hei kjøpte dekk til 240 i dag men så gjik dekka inni demperen så er det noen som har 7,5mm eller litt større spacere til salgs... hvis ikke hvor får man tak i spacere trenger det snarest mulig skal ha 240 klar om 2 uker for da har jeg opkjøring

volvo 240 85

 

senka 40 mm, 940 felger 15", 2.5" effektanlegg, netting grill+++

 

planer: bygge forgasser turbo, lakke hele bilen gul med plast og son styling, en vindusvisker i midten av ruta, eiker eller compomotive 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 - 3 Spacere til 240 liggande....22 mm trur eg

 

Men du trenger lenger bolter for å bruke dei...og det er ikkje føringer til felgen på dei...

 

Jalla Spacera men virker sikkert nok...Hadde 4 stk..men den eine gikk med til å lage Valsa mi so.

 

Men kan tipse deg om at du får kjøpt orginale Spacere på Volvo...

 

Skal sjå om eg finner artikkel nummeret.

 

Mvh

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kjøpte dekk til 240 i dag men så gjik dekka inni demperen så er det noen som har 7,5mm eller litt større spacere til salgs... hvis ikke hvor får man tak i spacere trenger det snarest mulig skal ha 240 klar om 2 uker for da har jeg opkjøring

E18 motorshop selger universal spacers.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..

spacers pleier å være oppgitt i "total spacing"; ikke spacing per hjul!

feks et par med 40mm spacers, spacer 20mm på hvert hjul.

 

tror du får 10, 15, 20 og 40 i de vanligste dimmensjoner.

kan sikkert få andre også.

 

edit:

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/subdet47.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår