Gå til innhold

Konk 5, Viderekommere:

Ranger emnet


***shaddiw***

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det virker litt merkelig at Zenith og kaz gikk videre, ettersom dere sier at kriteriene var "minst feil..."

- Da vil jeg bare få lov til å si høyt og tydelig : "SJEKK DEKKENE"

Er helt enig! Det var litt utrolig dårlig da :) Men men....

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt merkelig at Zenith og kaz gikk videre, ettersom dere sier at kriteriene var "minst feil..."

- Da vil jeg bare få lov til å si høyt og tydelig : "SJEKK DEKKENE"

 

Er faktisk enig med at både mine og Zenith sine dekk saug denne gangen, men vi kom videre allikevel. Jeg vet ikke om du deltok selv eller hva du gjorde..

Vet heller ikke om sytinga di er siktet mot dommerne eller oss, men det er litt kjipt å høre klaging for sånt. Hva med å gratulere å være litt positiv? :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med at både mine og Zenith sine dekk saug denne gangen, men vi kom videre allikevel. Jeg vet ikke om du deltok selv eller hva du gjorde..

Vet heller ikke om sytinga di er siktet mot dommerne eller oss, men det er litt kjipt å høre klaging for sånt. Hva med å gratulere å være litt positiv? :idea:

 

 

Som jeg skulle sakt det selv!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har ingen problemer med å gratulere: GRATTIS!!

-og det var ikke ment som syting, men personlig synes jeg kanskje at det var andre biler som var bedre (min mening...)

Dessuten synes jeg det blir litt teit når noen på forumet utnevner seg selv som dommere, når man tidligere har latt demokratiet bestemme.

 

For the record: Jeg var ikke med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må minne dere på at denne konkurransen var ment som en variasjon fra de andre 22(?) konkene som har vært, hvor man denne gangen velger en jury som velger hvilke modder som faktisk er best, størst forandring etc... Om man ikke liker det, so be it, da trenger man ikke ha flere av de, men jeg synes det er godt med variasjon!

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommene er lagt å det er bare å vendte til mandag.

 

Er det så vanskelig å kome over. det er en konkuranse....Deal with it.

 

Hvorfor er du så tøff?? Her er vi bare nyskjerrige på om dere har laga deres egen lille "klubb" og velger de dere vil, for det var slik det virka i alle postan du skreiv. Og du blir jo bare sint og frekk.. koselig å ha deg med i panelet :rolleyes:

 

Og kaz, jeg tror poenget mer var at vi synes det er litt rart at vi ikke får lov til å velge slik som det var før, selv om det er konkurranse så er dette et åpent forum og alle skal få lov til alt, utenatt å være frekk som faen, med annet moderator forbyr det. Det høres enda bedre ut for oss når dere har satt sammen et hemmelig panel. Kan de aldri delta de da? Hva med at folk stemmer på de som har minst feil og ikke de som er kulest?

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi, REGLENE! for konkuransen da den ble posta sier at DENNE kunkurransen er det en jury som bestemmer de som kommer videre, viss du ikke liker reglene for akkurat denne konkurransen, så ikke delta, så enkelt er det, trenger ikke whine fordi at du ikke klarte å lese reglene som ble satt for denne konkurransen.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så tøff?? Her er vi bare nyskjerrige på om dere har laga deres egen lille "klubb" og velger de dere vil, for det var slik det virka i alle postan du skreiv. Og du blir jo bare sint og frekk.. koselig å ha deg med i panelet :rolleyes:

 

Og kaz, jeg tror poenget mer var at vi synes det er litt rart at vi ikke får lov til å velge slik som det var før, selv om det er konkurranse så er dette et åpent forum og alle skal få lov til alt, utenatt å være frekk som faen, med annet moderator forbyr det. Det høres enda bedre ut for oss når dere har satt sammen et hemmelig panel. Kan de aldri delta de da? Hva med at folk stemmer på de som har minst feil og ikke de som er kulest?

 

 

Ok, jeg tenker TRIPPEL "WTF"!?.

Jeg kan forstå tankegangen, men allikevel: Det blir gjentatt opptil flere ganger her at dette er reglene for konkurransen, slik er den, slik blir den, slik skal den være. Naturlig nok er det folk som reagerer på dette, men de som ikke er fornøyd kan jo lage sin egen konkurranse, men det vil i mine øyne virke litt "fjortiss". (vent heller på neste konkurr.)

Jeg synes det ikke lenger er så artig å være med her, hvis det skal være like mye dritt for hver utstemning.

Hvis jeg ryker ut, som jeg garatert gjør, så kommer ikke jeg til å whine som en annen gås. Hvis jeg ikke hadde deltatt, så ser jeg vertfall ingen grunn til å klage, for da har jeg jo ikke deltatt!!? wtf?

 

Edit: (ikke bare ment direkte til deg alene, andrej1) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår