Gå til innhold

udselvanlig yppete MX3 i Sandefjord..

Ranger emnet


Fre_D

Anbefalte innlegg

hvem er så du? aldri sett noen så race-kåte som deg :naaaws .... uten at det skal være negativt, men nå er det meg og 4 kamerater som sier de har truffet deg så begynner å bli veldig nysgjerrig :rolleyes:

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vist faen er det en 323F (BA).... Min feil... :rolleyes: :rolleyes:

Men tror faktisk det er en 323F GT som kom med v6 motor.

 

Har forresten sett en mx3 også i sandefjord for en god stund siden. Mener å huske at den var rød, uten å være helt sikker. Den så i allefall rå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vist faen er det en 323F (BA).... Min feil... :rolleyes: :rolleyes:

Men tror faktisk det er en 323F GT som kom med v6 motor.

 

Har forresten sett en mx3 også i sandefjord for en god stund siden. Mener å huske at den var rød, uten å være helt sikker. Den så i allefall rå ut.

 

Det kan hende! Jeg synes faktisk den v6-motoren som sitter i 323f GT er rimelig slapp til å ha 150(?)hk. Nesten så jeg synes 1.8 går like bra.

Men liker ikke bilene uansett ;)

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett en ganske så "rå" mx3 i sandefjord. Den var forresten gul...

Så veldig gjennomført ut..

Men har ikke sett noe til den på natters tider ute på råne tur...

 

Her er et bilde av den jeg har sett...

 

804392_5_full.jpg

 

 

sett denne bilen stå parkert på OBS i sandefjord, virkelig fin og gjennomført, lakken ser mye bedre ut i virkeligheten også... er en 323f ja.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke denne som har svart alu vinge?

Sett den mange ganger i byn, er en voksen man (?) som kjører den.

 

Den har alu vinge ja... Han er vel mellom 25 og 30 år, han driver Sålett data med fetteren min... Den begynner å bli bra den nå...

 

Bilde158utenskilt.jpg

 

Bilde157.jpg

 

Det kan hende! Jeg synes faktisk den v6-motoren som sitter i 323f GT er rimelig slapp til å ha 150(?)hk. Nesten så jeg synes 1.8 går like bra.

Men liker ikke bilene uansett ;)

 

Nå har jeg null peil på 323, og mazda i det hele tatt, men tror han har denne motoren... Han hadde en litt sjelden motor for denne modellen visst nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår