toniii Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hei, Lurer bare på en veldig enkelt ting. Jeg har akkurat bestillt meg denne nå: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1376 Er den noe tess igrunn? Isåfall.. Jeg har en Golf GL '89 Modell. Trenger jeg da en ny ISO plugg? Eller passer den som er i golfen orginalt til denne cd-spilleren? Takk :) Siter 89' - Golf II GL 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tja, den duger vel til sitt bruk den spiller'n å.. Men ville heller kjøpt en pioneer til 2000, isteden for den.. Og ISO'n er ikke sikkert vil passe rett inn i spiller'n nei.. Det kan hende du må ha en sånn overgang fra ISO til spiller'n.. Har du flaks, så følger det med spiller'n.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toniii Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Meningen er å bruke den CD-spilleren ilag med dette settet: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=100 Tror det blir helt greie saker. Er ikke ute etter noe super anlegg liksom. Bare ett helt greit ett som spiller bra. Men tror ikke det følger med en overgang! Er det en av de her jeg trenger da eller? Adapter Mini-ISO til Phono (RCA) Kr. 125,- Adapter Mini-ISO - Linje inngang Kr. 125,- Siter 89' - Golf II GL 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ok.. Er vel en grei nok spiller etter alt jeg veit.. Er ikke så sikker på de navna der, så det tørr jeg ikke si noe om.. Men når du har fått spilleren din, så kan du bare ta den med til en lokal hi-fi butikk eller noe, så får du en sånn overgang.. Er mulig det er en gangske standar overgang.. Tørr ikke si så mye, siden jeg ikke er helt sikker.. Sikkert noen innpå her som veit mere om dette.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toniii Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Vel, Jeg bare la med denne her på forsendelsen jeg: Adapter Mini-ISO - Linje inngang Kr. 125,- .. Så har jeg i tilfelle visst det er det jeg trenger.. Håper det er en slik overgang da:) Siter 89' - Golf II GL 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er litt i tvil om det er den "Linje inngang" du trenger... Men det finner du jo fort ut.. Nå er det vel for seint uansett :P Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg