SeVe|n|On Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Motor: 2.2E 136 hk, med gearkasse, og innsprut selges! (235 000 side skjørt 2 stk. 90 front og bakfanger dynamo Dører Bagasjelokk baklykter bærebruer fjærbein osv.... Alt dette selges til en meget bilig pris!! RIng for mere INFO 90057846 Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Kanskje greit å opplyse om det er til en typ 85 eller en typ 89... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by nitewlkr Kanskje greit å opplyse om det er til en typ 85 eller en typ 89... De fleste som har audi vet at 2.2E aldri kom i type 89! :P Så dette er altså TYPE 85 DELER! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Min typ 89 var 2.2.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by nitewlkr Min typ 89 var 2.2.... Var den ? jaja.. jeg bøyer meg i støvet jeg vis det er tilfellet. Men mener at type 89 var 2.3E jeg.. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Det trodde jeg og men i vognkortet sto det 2.2 men dette var en tidlig 87 modell så det kan kan ha noe med saken å gjøre... Samme det nå vet iallefall folk hvilken modell det er snakk om ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by nitewlkr Det trodde jeg og men i vognkortet sto det 2.2 men dette var en tidlig 87 modell så det kan kan ha noe med saken å gjøre... Samme det nå vet iallefall folk hvilken modell det er snakk om ;) Er godt mulig ja at de tidligste Type 89 kom med 2.2. Den er jeg med på.. :) Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg