v240 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hey jeg har en sånn forgasser med svart lokk/målepinn og jeg skulle byttet til en med gult lokk som jeg har liggende. den med gult lokk har stått på en b230a motor. jeg har en b21at nå. hva skal til for og bytte? må jeg ha ny dyse i.o.m at det er en turbo? kan jeg kjøre med samme innstillinger som den b230a motoren? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Må man ikke ha trykkforgasser på turbomotor da? Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 jo, men gulkorkforgasseren skal visst vere meget enkel å bygge om til trykkgasser. tror det er nok å slipe nålet på et vis.. menjeg har ikke peiling og har sluttet å arbeide med forgassere for lenge siden ;) Edit: spør Texascom han har gulkorkforgasser og turbo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 bruker gulkorken mindre fuel Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 har byttet til den nå den fjusket og hoppet når den kommer over 2000rpm må jeg slipe nålen eller bytte dyse/sete? eller holder det å stille den på max på luft/bensin blandingen? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 :jail hjelp? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 har byttet til den nå den fjusket og hoppet når den kommer over 2000rpm må jeg slipe nålen eller bytte dyse/sete? eller holder det å stille den på max på luft/bensin blandingen? jeg har også samme gasseren på min b230a tic motor,har de samme symptomene som deg. når jeg klemmer gassen til bånns brått,så tar det en evighet før den reagerer. og den nykker også etterhvert som den får opp dampen. virker som om min ikke får nok bensin.(selv om bensin regningene sier noe annet) Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 (selv om bensin regningene sier noe annet) problemet er jo at kontoen din sier stopp leenge før motoren er fornøyd sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 problemet er jo at kontoen din sier stopp leenge før motoren er fornøyd sombrero men akkurat nå så bruker den ikke noe,den er i ustand angry skal ha den på verksted i slutten av juni. gleder meg til den er i orden igjen. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.