kzn Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 vurderer å ordne elektriktiske vinduer fram... hva trenger jeg? vindusheisemotor i hver dør? + det bryter panelet... men hva mer?? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53917&item=7975248106&rd=1 dette . . bestill derfra.. belli :) Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 litt lenge siden den posten her ble startet men.. Du trenger mest sannsynlig nytt ledningsnett. Jeg kjøpte el vinduer både foran og bak på min vectra a 90 mod 2l og måtte bytte hele ledningsnettet. Etter masse jobb fikk jeg det til. Du må ha heismotorene (tannhjul foran) og waiere bak, ledningsnettet, brytere til midtkonsollen. Skal du ha bak også, må du ha brytere til dørene bak. du trenger ikke å skifte dørtrekk bak da plass til bryterene er under lokket på dørtrekket øverst. Hvis du lurer på mere så send mail til meg chef_vectra@yahoo.no Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg