Gå til innhold

Facelift lykter til a3, igjen?

Ranger emnet


Mariius

Anbefalte innlegg

Det ble uansett 8x18 215/40-18.. De hadde ikke felgene i 8,5 :P

Har dem kanskje i løpet av neste uke eller uka etter. SYKE TID kor tøft det skal bli :)

 

Er nå på utkikk etter nye lykter til bra pris. samt S3 interiør :D

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble uansett 8x18 215/40-18.. De hadde ikke felgene i 8,5 :P

Har dem kanskje i løpet av neste uke eller uka etter. SYKE TID kor tøft det skal bli :)

 

Er nå på utkikk etter nye lykter til bra pris. samt S3 interiør :D

Aj.. Vet ikke om du er klar over at du kommer til å få en kant på felg her? :rolleyes:

 

Jeg har 7x17 OZ Antares med 225.. Her er det ikke kant.

 

Stilig blir det jo uansett sikkert, selvom RS4 er en noe sliten felgtype idag spør du meg.

 

Mariius:

Alltid stilig med en facelift. :) Følte selv at det ble en helt annen bil, bare mye sprekere.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kant = dekkene peker innover?

Det kan jeg leve med, selv om det ikke var det jeg skulle ha.

 

- ringte å ba han om å sende med 225dekk.. takk for tips !!!

 

har bestilt RS4 chrome, så de blir noget spesiell ja :D

Jeg er ganske sikker på at det er bedre med 225 dekk ja. er liksom det som er "normalt" på en 8/8,5x18 felg etter hva jeg har sett.

 

Kan jo tenke deg dine dekk i forhold til mine, om du skulle hatt 215. Så er mine dekk bredere, på en tomme felg smalere.

 

Med kant så mener jeg at dekka er for smale for felgen, så du vil få en kant som er veldig utsatt for kutt, riper og skader som du kan få av å være nær en fortauskant f.eks.

 

Men det finns jo folk som liker kant på felgene sine også så.

 

I mitt tilfelle har jeg noen mm med gummi for mye.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det var litt for mye på din, men ser også at det ville bli for lite på min.

 

Den vilel sett alt for høy ut da.. heh, og kantene på felgene må beskyttes godt, dama bruker også bilen... :scared

 

Gleder meg til de kommer, da skal jeg lage egen prosjekttråd :D

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg brukte stikksag, hadde noe elektriske greier men var litt redd for lakken så lot det ligge.. Brukte den dremmel til og file ned kanten rundt.. Koble til skal ikke være så vanskelig.. må bare klippe av de gamle ledningene og sette på den nye kontakten.. faren til en kamerat driver med bland annet sånnt så han gjorde det for meg.. så slapp jeg og begynne og rote med det selv.. var heldig med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår