eVicez Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg lurer litt på hvordan man sveiser diffsperre? Har en opel omega. Om jeg skulle fått sveisa, hvordan ville de gjort det? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ta av baklokket på diffen, tøm for olje og vask reint. Da vil du se en metallrunding med ett stort tannhjul på utsiden og fire små tannhjul på innsiden. De fire små på innsiden skal sveises sammen slik at ingen av de kan røre på seg. De gangene jeg har gjort dette, så har jeg fyllt igjen hele innsiden, slik at mulighetet for at det løsner ikke er tilstede. Når du sveiser dette sammen så bør du bruke litt tid, slik av varmen fra sveisingen ikke tar knekken på alle lagrene som er der. sett på lokket, fyll på olje og legg piruetter hele dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Å hva skjer når man svinger? det ytterste hjulet vil altid rulle fortere enn det innerste Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 jepps, så det vil være litt.....funky.... å svinge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg