Gå til innhold

kjøpt meg cab

Ranger emnet

sotrenseren

Anbefalte innlegg

har gått til anskafelse av en 83- golf 1 cab

bilen var i overaskene god stand,men treng en kjærlig hånd..

blir å puske med den i vinter..

til de av dere som har efaring med resturering og skruing av disse.. kom med tips og råd..

blir glad for respons..

kor ruster disse??

yter caben er dårlig.. noen som vet priser på nye/brukte??

bilder kommmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med morsom bil.

Tja, de ruster jo som golfer flest, litt her og litt der, men nå som du allerede har den ser du jo sjøl hvor det er rust og ikke på din. Da jeg hadde min kjøpte jeg stoff (altså ikke vinyl) ytterkalesje på Hotshop, og salmakeren på Unneberg Bil gjorde jobben, det kom totalt på 10 500,- men jeg veit man kan dra til Sverige og få billigere deals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom bil ja.. hest f...

fant etter litt nøyer inspeksjon rust under kanalen og nede på skjermene( at ned kanalen)

og en boble under framruta..

kan leve md det..

er fortiden på jakt etter et karman styling sett og en brukt ytercab til økonomien er enig i ny..

metz: den svarte caben der så jo ganske bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil. :)

Rust ja... under frontruta (har du jo oppdaget selv) og i hjørnene bak mellom skjermer og bakplate. Det er ihvertfall vanlige plasser.

Jeg kjøpte tak i canvas (stoff) på HotShop`en også, men jeg har byttet det selv.

Ikke noe stort problem egentlig. Bare ha god tid og være nøye.

Eneste utfordring er egenlig å skjære ut og montere bakruta. Fort gjort å få strekk i taket når man gjør dette.

Hadde ikke dette problemet selv da min nå er uten bakrute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider