sotrenseren Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 har gått til anskafelse av en 83- golf 1 cab bilen var i overaskene god stand,men treng en kjærlig hånd.. blir å puske med den i vinter.. til de av dere som har efaring med resturering og skruing av disse.. kom med tips og råd.. blir glad for respons.. kor ruster disse?? yter caben er dårlig.. noen som vet priser på nye/brukte?? bilder kommmer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Grattis med morsom bil. Tja, de ruster jo som golfer flest, litt her og litt der, men nå som du allerede har den ser du jo sjøl hvor det er rust og ikke på din. Da jeg hadde min kjøpte jeg stoff (altså ikke vinyl) ytterkalesje på Hotshop, og salmakeren på Unneberg Bil gjorde jobben, det kom totalt på 10 500,- men jeg veit man kan dra til Sverige og få billigere deals. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sotrenseren Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 morsom bil ja.. hest f... fant etter litt nøyer inspeksjon rust under kanalen og nede på skjermene( at ned kanalen) og en boble under framruta.. kan leve md det.. er fortiden på jakt etter et karman styling sett og en brukt ytercab til økonomien er enig i ny.. metz: den svarte caben der så jo ganske bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Grattis med ny bil. :) Rust ja... under frontruta (har du jo oppdaget selv) og i hjørnene bak mellom skjermer og bakplate. Det er ihvertfall vanlige plasser. Jeg kjøpte tak i canvas (stoff) på HotShop`en også, men jeg har byttet det selv. Ikke noe stort problem egentlig. Bare ha god tid og være nøye. Eneste utfordring er egenlig å skjære ut og montere bakruta. Fort gjort å få strekk i taket når man gjør dette. Hadde ikke dette problemet selv da min nå er uten bakrute ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sotrenseren Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 satt å leste gjennom tråden din.. den blir lekker den kværna din.. den bakluka likte jeg.. noen sjanse for å få ordna en sånn?? omså bare platebitene?? du har vel go peilling på kor mann får tak i rimlige deler.. bor oppe i kalde nor.. vokser ikje deler på tre her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sotrenseren Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 til dokke som har efaring med denne bilen.. tenkte å monter 15*8 med 195/45-15 gummi.. då kjem spm.. kor mye kan æ senke uten at det blir ubehaglig og at det ser bra ut.. :fish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 kor mye kan æ senke uten at det blir ubehaglig og at det ser bra ut.. :fish Er litt motstridende det her da.....men med ett bra senkesett dvs. gewinde kan du droppe den 70-80mm ihvertfall. Lykke til med ny bil:) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sotrenseren Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hmm.. ka et sånt sett koster? Har et sett med rh cup 15*8 på hånd.. noen som har tro på de på caben?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg