NorThy Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 her er en rx7 mod jeg jeg har sitti litt med.. er ikke gjort så altfor mye, men jeg ble fornøyd med den. ris/ros? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg har bare en negativ ting og si sånn i farta, den er for senget til og få svinga... Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 var najs denne. prøv å fjern vippelyktene så den bare har de små forran på fangern :) du må seff lage panser over der vippelykta er :) tror jeg kunne blitt kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg har bare en negativ ting og si sånn i farta, den er for senget til og få svinga... det vet jeg.. men jag hadde planer om at det skulle være en "showcar" *update* fikset panser. og satt på kontroll til hydralikkdempere. panser endrigene ble ikke helt perfekt.. men jeg fikk de ikke bedre Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 var najs denne. prøv å fjern vippelyktene så den bare har de små forran på fangern :) du må seff lage panser over der vippelykta er :) tror jeg kunne blitt kult hva med denne 3 min arbeid max! clena den litt: Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ble bra det, men ikke så kult som jge tenkte likevel hehe vet ikke hvorfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei. Fint moddet, men generelt; Man føkker ikke med en FD som er 99' oppover. Dem er jo såååå fine org. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvorfor brukte du det samme bildet som DigiMod? Brukte det toturialet eller? sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg