alcapaal Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei sann. Tengte å kjøpe meg dvd spiller i bilen, og siden den spiller mp3 osv trenger jeg jo ikke cd spilleren lengere. Eller? En kompis som mente jeg måtte ha den til å styre lyden med. Hørtes litt rart ut, men tengte jeg måtte spærre før jeg solgte spilleren min.:) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvis du kjøper en ren dvdspiller og skjerm utenom så trenger du en vanlig cd-spiller med aux utgang i tillegg.Så vidt jeg vet.Kan jo hende du får tak i dvdspillere med egen volum og diverse Men hvis du kjøper in-dash dvd/skjerm, som feks Alpine iva-d300 , eller d900, eller lignende, så trenger du ikke cd-spiller i tillegg. Men det koster litt mer da.. Mest sannsynlig noen som vet mer om dette enn meg.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 okey. Men takk alikavell:) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Helt riktig.. Det kalles dvd-reciver.. Har tillogmed radio, men de billigste mangler da skjerm. Løp og kjøp (av meg?) Hei sann.Tengte å kjøpe meg dvd spiller i bilen, og siden den spiller mp3 osv trenger jeg jo ikke cd spilleren lengere. Eller? En kompis som mente jeg måtte ha den til å styre lyden med. Hørtes litt rart ut, men tengte jeg måtte spærre før jeg solgte spilleren min.:) Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg