Celicamann Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hej er det noen der ute som har peiling på dette?` :rolleyes: Har en T16 87 model celica 1.6 L , og skal skifte til en 2.0 L t16, passer den da med tanke på motorfester og plass ?` Håper og takker for mest mulig svar happyhappy Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 kan ikke mye om det der ass... men du hadde ikke giddi å hjelpe meg litt her a? er ny her å er ikke helt kjent med siden... så det hadde vert hyggelig om du kunne gi meg noen tips :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celicamann Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 kan ikke mye om det der ass... men du hadde ikke giddi å hjelpe meg litt her a? er ny her å er ikke helt kjent med siden... så det hadde vert hyggelig om du kunne gi meg noen tips :) Jeg er heller ikke akkurat noe ekspert på sia :) hva trenger du hjelp til, eller lurer på ? Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg greide å finne ut av det etter hvert... Og takk for at du ville hjelpe :) det setter je pris på... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 trenger jeg å si mere en: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/index.php logg deg inn der å spør der. det de gutta ikke har gjort er ikke vits å gjøre så bytte motor får du nokk svar på innen en kveld :naaaws Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg