olehenri Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 får nokk ikke kamelon til den prisen nei,, var bare for og vise en ca pris uten og se bilen og vite farge. Ta deg en tur så kan du få se farge kart og vi få se bilen hehe.. kamelon er så uaktuellt som det går ann uansett... hehe.. Driver bare å legger litt planer om dagen, må se ann økonomien før jeg bestememr meg.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe.. kamelon er så uaktuellt som det går ann uansett... hehe.. Driver bare å legger litt planer om dagen, må se ann økonomien før jeg bestememr meg.. :) Bare og ta kontakt det, i tilegg så er jeg tidligere vag mekanikker, så du hjelp med noe så bare spør tar servic og rep, mod på strake armer. skaffer og monterer powerflex foringer også, skaffer div ting ellers også Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Bare og ta kontakt det, i tilegg så er jeg tidligere vag mekanikker, så du hjelp med noe så bare spør tar servic og rep, mod på strake armer. skaffer og monterer powerflex foringer også, skaffer div ting ellers også Knall... ! De tingene jeg har planer om, trenger noen som kan å skru.. hehe Får se om det ordner seg med ting, så blir det STORE forandringer på bilen.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Knall... ! De tingene jeg har planer om, trenger noen som kan å skru.. hehe Får se om det ordner seg med ting, så blir det STORE forandringer på bilen.. :D ps er du medlen i vag klubben??? er jo lokallags treff der vært annen søndag Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ps er du medlen i vag klubben???er jo lokallags treff der vært annen søndag ' jepp, er det.. har ennå ikke fått sjans til å møte på de treffan.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 'jepp, er det.. har ennå ikke fått sjans til å møte på de treffan.. bare og møte opp veit du Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 bare og møte opp veit du hehe veit.. har hatt planer om det lenge, men kommer alltid noe opp rett før.. jobb feks... irriterende.. hehe :D Kommer når jeg kan! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Fant denna golfen her, fallt litt for denna farga og. hehe noen som har peil på åssen farge detta er?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Fant denna golfen her, fallt litt for denna farga og. hehe noen som har peil på åssen farge detta er?! tror det er en lyse gul farge? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Tror han var ute etter fargekoden :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Bare et litt enkelt spørsmål angående den prisen som ble forespeilet lenger bak i denne posten, 10-12'000? Dette kan da umulig inkludere grunnarbeid og lakk? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 tror det er en lyse gul farge? dust! sombrero sombrero sombrero Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Bare et litt enkelt spørsmål angående den prisen som ble forespeilet lenger bak i denne posten, 10-12'000? Dette kan da umulig inkludere grunnarbeid og lakk? det var vel 10-20 000 var det ikke? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 dust! sombrero sombrero sombrero hehe :D...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxskau Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 bare og si fra så kan jeg ordne billiglakering hvor bilig ? skule lakert en sierra 3 dørs. gjør alt forarbeide selv ! bare jobben ?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg