Erikbarl Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei, Er det noen som har noen tips på steder i Oslo/Akershus hvor det er fint å ta bilder av bilen sin? Regner med at jeg ikke er den eneste her som syntes det er litt morsomt å ta noen fine bilder av bilen min? Steder jeg liker er blant annet ved siden av det oppstilte jagerflyet på Kjeller flyplass ved Lillestrøm, og nede ved vannet ved Roald Amundsens hjem ute forbi Ingierstrand. Noen andre?? -Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Du finner sikkert noen her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=74800 :) CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Bilder blir veldig bra på kaia i godt vær om kvelden, da er det fint lys. Og man får veldig bra bilder ut av strøkne bilers kontrast mot gamle eller nedlagte industrielle områder. Tok disse på kaia i Ålesund for 2 uker siden, ca kl.20 på kvelden. Lyset var helt utrolig. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei. Hva med en "jordebil"? Synes det ble greit med "sterile" og duse omgivelser på "mørk" bil. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Toppetasjen av det gamle parkeringshuset på Strømmen Storsenter en regnfull dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Leter litt etter det samme nå, må få tatt noen nye bilder av bilen min.. Litt enkle bakgrunner, som ikke tar bort fokusen for mye av bilen, tror jeg er en bra ting. Industriområder og lignende? Eventuelt foran kjente bygg, bilforhandlere, golfbaner (hvis man kjører golf)? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Tåke kan få fram fine bilder :) Er fornøyd med dette bildet, selv om kameraet bildet er tatt med ikke er av ypperste kaliber. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg har ikke helt klart å unngå det selv ser jeg, men å unngå gjennskinn og refleksjoner fra sol og andre lyskilder bør etterstrebes. Får man gjennskinn fra sol etc, har billige kameraers fokussystem lett for å bli lurt av lyset, slik at de fokuserer/overeksponerer det lyse området og dermed undereksponeres de mørkeste områdene i bildet. Mer avanserte kameraer har programmer for eksponering i motlys, men som en hovedregel bør man så godt som mulig unngå motlys. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg