Gå til innhold

Ghostrider (endelig..?) tatt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er nok NEPPE ghostrider som er her på forumet, men det er sant som han sier, ghostrider er ikke død og han er ikke fanget av "polisen".. Det går alltids rykter om sånt..

 

Jeg synes det er gøy å lese slikt, skrevet av en fra sortland med en micra og no mopeder i signaturen sin, der det påståes fakta.. hehe.. Hvordan kan du skrive slike fakta egentlig? kjenner du mannen?

 

Er vel ikke mange i skandinavia som vet hvem disse gutta egentlig er? Regner med politiet vet, men de kan neppe røre de uten bevis av noe slag..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt ryker om at ghostrider er død jeg?

 

jeg å...men kan være et rykte som er satt ut for å få han ut av pol10s søkelys.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke tatt og ikke død...

 

Hvordan kan du være så sikker på det? Som tidligere nevt, er det sikkert svært få i norden som vet hvem disse personene er, og det vil jo da bli vanskelig å bekrefte eller avkrefte om han er tatt, eller eventuellt død..

Eller hur?

Audi A4 1996

Opel Omega 1997- Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være så sikker på det? Som tidligere nevt, er det sikkert svært få i norden som vet hvem disse personene er, og det vil jo da bli vanskelig å bekrefte eller avkrefte om han er tatt, eller eventuellt død..

Eller hur?

 

Sjekk stedsnavn på Langis :P "Norden" Svenske kanskje :) Om han ikke begrunner hvordan han vet det får jo vi bare lure da... ;) Tror ikke jeg er den eneste som tror jeg vet hvem som kjører i GIS f. eks, fikk det vel nesten 100% bekreftet etter GIS-reportasjen i autofil i vinter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at ghostrider er en gammel bestemor som vil ha litt fart og spenning på sine eldre dager, på gamlehjemmet serverer de ikke engang alkohol til henne, så hun oppsøker spenning ved å kjøre motorsykkel i ny og ne. Hvis hun blir tatt eller dør av alderdom, er det helt sikkert noen andre på gamlehjemmet som tar over.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at ghostrider er en gammel bestemor som vil ha litt fart og spenning på sine eldre dager, på gamlehjemmet serverer de ikke engang alkohol til henne, så hun oppsøker spenning ved å kjøre motorsykkel i ny og ne. Hvis hun blir tatt eller dør av alderdom, er det helt sikkert noen andre på gamlehjemmet som tar over.

 

Er det hu bestemora mi du sikter til??

 

:naaaws

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy å lese slikt, skrevet av en fra sortland med en micra og no mopeder i signaturen sin, der det påståes fakta.. hehe.. Hvordan kan du skrive slike fakta egentlig? kjenner du mannen?

 

Er vel ikke mange i skandinavia som vet hvem disse gutta egentlig er? Regner med politiet vet, men de kan neppe røre de uten bevis av noe slag..

Åja, då fordi jeg er fra sortland og har micra vet jeg ingenting? Jeg er kanskje en liten pjokk som sitter å lærer plussregnestykker på skolen? Hm.. Såvidt jeg vet så vet ikke du noe om meg, så ikke si så mye.. :)

Uansett, jeg kan ikke _garantere_ at ghostrider ikke er tatt eller død, men det har vært rykter om dette mange mange ganger før, og det har aldri stemt.. Jeg vedder 100 spenn på at det ikke stemmer denne gangen heller! Bare vent å se.. Det kommer nok en film til sombrero

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke påstå slike dumme ting da. Ikke verre enn det.

10 poeng til vinneren :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår