jettamaster Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hadde det en gang da jeg hadde golf. sjekk den avbalanserings gummi knotten som sitter på drivakselen. min hadde glidd nedover å lå å banka på traversen. Sjekk om den ligger veldig nærme noen andre ting. mulig feilen ligger der får mann kjøpt løse avbalanserings ting??? min er veldig slitt. virker som den er blitt smelta av varmen fra motoren. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jekket opp bilen idag og sjekket avbalanseringsgummien, den satt der den skulle, snurret på hjulene på begge sider også og null ulyder. men jeg oppdaget noe annet. Skal ikke være slik som dette vel?? Hjulet på bakken: Jekket opp: Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 der har du problemet. demperen er ikkje skrudd godt nokk til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Demperen er skrudd helt fast, det er fjærbeinslageret som beveger seg opp og ned inne i fjærbeinstårnet, hurra for biltema og passform. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Demperen er skrudd helt fast, det er fjærbeinslageret som beveger seg opp og ned inne i fjærbeinstårnet, hurra for biltema og passform. må bare sei ein ting: IKKJE KJØP PRODUKTER SOM INNEHOLDER GUMMI SPESIELT TIL BILER FRA BILTEMA. gummien til biltema morkner utrulig fort. ett eksempel. eg kjøpte paknings ark av gummi hos biltema. åpna pakken og fant ut at eg trenkte ikkje å bruka det alika vel. låg pakken ifra meg i eit skap. etter ein veka så trenkte eg å bruka det men da var gummien morkna og ubrukelig Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 må bare sei ein ting: IKKJE KJØP PRODUKTER SOM INNEHOLDER GUMMI SPESIELT TIL BILER FRA BILTEMA. gummien til biltema morkner utrulig fort.ett eksempel. eg kjøpte paknings ark av gummi hos biltema. åpna pakken og fant ut at eg trenkte ikkje å bruka det alika vel. låg pakken ifra meg i eit skap. etter ein veka så trenkte eg å bruka det men da var gummien morkna og ubrukelig Dette lageret ble kjøpt og byttet for 3 uker siden da, er ikke morkent eller noe, det er bare at lageret tydeligvis ikke passer. Jeg sjekket på sidene til mekonomen nå akkurat, der står det: Fjærbeinslager foran komplett 10-80609 624:- , komplett?? betyr dette at det er et par eller koster det 624 pr stk?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kan golf folket forresten ta en titt på på bilene sine for meg og se om det er slik på bilen deres som det er på min. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ingen som gidder å åpne panseret sitt og ta en titt for meg??? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg