113deluxe Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Har en sykt irriterende "banke" lyd i høyre framhjul men vet ikke om det er hjullager eller drivknute som er kaputt. lyden forsvinner når jeg svinger til venstre men er der hele tiden ellers. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Sjekk drivknute, hjullager, foringer og demperinnfesting i tårnet. Holder en finger på at du har en vissen foring eller dempern er løs... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hmmm byttet akkurat fjærbeinslagrene på begge sider og skrudde alt hardt fast,Røsket i hjulene også og merket ikke noe slark, hvordan sjekker jeg om drivknuten er slik den skal være? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 sving helt over, er knuten dårlig skal du høre skikkelig fæle ulyder. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 sving helt over, er knuten dårlig skal du høre skikkelig fæle ulyder. Og kjøre igang? Eller bare ratte helt over når jeg står stille? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ja, du bør kjøre. for ellers skjer det jo ikke noe. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Nå har jeg hatt bilen jekket opp og det er ikke noe slark eller noe i noen av hjulene, demperene var heller ikke løse. Sjekket drivknutene med full sving på hjulet og kjørte i sirkler, ikke en eneste ulyd. Det høres nesten ut som noen sitter å banker med ei gummi klubbe på drivakselen eller noe når jeg kjører, det bråker så jævlig at det er umulig å føre en samtale i bilen. Banker/dunker/pulserer kun når jeg kjører rett frem og i høyresving, forsvinner hvir jeg svinger litt brått til venstre. Noen som har en formening om hva dette er eller? Holder på å bli sprø jeg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Blir "bankingen" kraftigere når du gir gass? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Blir "bankingen" kraftigere når du gir gass? Nei den øker bare med hastigheten. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Glemte å legge til at jeg ikke kjenner noe risting i rattet men lyden forplanter seg i bilen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 sett den på bukker, og start opp i andre gir. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Kan forresten hjulstillingen ha noe å si...spissinga mi er helt på trynet, skræver noe voldsomt. \---/ hjula står nesten sånn sett ovenifra Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 stabstag foring? fikk feil på det på EU jeg.. det er en slik "knakke" lyd.. som er høy. og som forplanter seg i hele bilen.. høres ut som om hele forstillinga er løs Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hadde det en gang da jeg hadde golf. sjekk den avbalanserings gummi knotten som sitter på drivakselen. min hadde glidd nedover å lå å banka på traversen. Sjekk om den ligger veldig nærme noen andre ting. mulig feilen ligger der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hadde det en gang da jeg hadde golf. sjekk den avbalanserings gummi knotten som sitter på drivakselen. min hadde glidd nedover å lå å banka på traversen. Sjekk om den ligger veldig nærme noen andre ting. mulig feilen ligger der Det skal jeg jammen sjekke, det høres akkurat som noe av gummi ligger å slår borti noe, lyden kom først etter jeg senket bilen litt igjen, har justerbart senkesett og slapp den litt ned igjen etter vinteren Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg