v240 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 jeg har ikken tatt noen bilder av bilen enndå men de kommer i dagene fremover bilen er en 83 model den er svart har ettermontert servo grøftelys dino sports ratt masse instrumenter recaro delskinn stoler helt nytt batteri nye skiver og klosser forran røde kalippere lakken er ¨dårlig på panser og bagasjeluke noe rust også 15 toms felger med 205 - 60 dekk gode vinterdekk motoren er overhalt for 10.000kr for 20.000 kilometer siden kilometerstand 352 000 Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jojo, men jeg er litt mere kresen da.Dessuten er det ikke SÅ mange på Autodb... Jeg skal ikke ha stv heller. Du fra bergen, kunne jeg fått litt info om 240en din? evt på maile bilder og info på Neil_Krogstad@hotmail.com Kjøp en billig 245TIC, ta ut motoren, og sett inn annen motor, og selg den. Finn en billig relativt strøken 242/244, hiv inn motoren = Done!.. Er en del jobb, men for oss sterke kara som kan det, så gåre som bare F*EN :D :D hehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ringte selv på den bilen for en stund siden. Hadde J*** lyst på den. Men det var andre som hadde bydt så jeg trakk meg. Mislykket å kjøre i fylla me sånn bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ille nok at bilen ble vraka,men jeg tviler på at eiern liker noe særlig å gå med stålgreier skrudd i hodet i 3mnd pga nakkeskade.. Bra det gikk så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det skjerer i skjela...Forbanna idioter!! Blir så forbanna! Motoren er ikke så stort og kjøpe..var en B21AT i den, derfor jeg gjidde faen i den. Vil ha sprut i min neste bil..Dessuten var motoren dårligere enn min uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Okay! Jah den var skamrå, skulle bli min for 28k uten anlegg. Mye bydde du for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Okay! Jah den var skamrå, skulle bli min for 28k uten anlegg.Mye bydde du for den? Jeg bydde ingenting. Det var et dårligere eksemplar en jeg har nå, med dårligere motor og rust. Det var og en AT motor i den, jeg var ute etter sprut jeg. Det var heller ikke sport dempere, var senket på orginal dempere. Å kjøpe den for meg hadde vert og synke flere hakk i heilhet av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg bydde ingenting. Det var et dårligere eksemplar en jeg har nå, med dårligere motor og rust. Det var og en AT motor i den, jeg var ute etter sprut jeg. Det var heller ikke sport dempere, var senket på orginal dempere.Å kjøpe den for meg hadde vert og synke flere hakk i heilhet av bilen. Vell vell, å bytte demperne til R-sport, evt bilstein, gule koni mm er vell ikke no problem? Dessuten var det lite rust, selger skulle sveise i ny balje bake. Hva anngår motor'n, så var den helt orginal og ikke no problem å dra gjennom samme kværna som din motor hva anngår trim Tross det, så var den likevell mye fetere enn din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 De BROCK B1 felgene er så rå...Digger de virkeli... Synd de gikk i elva... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 De BROCK B1 felgene er så rå...Digger de virkeli... Synd de gikk i elva... :drive2 Mhm, de er skamrå! koster 2400kr stykket nye doh Tipper oddsen for at noen av de felga ikke er skada, er minimal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article505625.ece# Der på første linken oppfor her, er 240Turboen jeg skulle kjøpe, nå er den. vraket!!! angry Den skulle bare på teknisk kontroll på Tirsdagen, hadde alt vært ok, så hadde den stådt her på gården på torsdag! bilen før den ble vraka, link nedenfor. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=737115 Så utrolig irriterende:( Må bynne på scratch etter å lete etter 240Turbo nå. Så derfor ber jeg dere volvogutta om å si ifra om dere ska selge eller vet om noe, så vennligst si ifra! Hadde vært veldig fint om dere hadde orket å tipse eller si ifra om noe dere vet er tilsalgs. Mvh en skuffet og deprimert Neil Krogstad. Ut i fra annonsen er det jo mye gromdeler på den. jeg ville vurdert den sterkt som dele bil.. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ut i fra annonsen er det jo mye gromdeler på den. jeg ville vurdert den sterkt som dele bil.. Jah... Har sendt selger melding og mail, men tlf er avslådd, får se om han dukker opp å msn iløpet av dagene. Tru hvilke deler som er brukbar? Effektanlegget, sam-staget, demper/fjører, motordeler, ratt, r-sport setetrekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ingen her som vet om en 240Turbo tilsalgs? har saumfart autodb, finn, motorborsen, autoborsen, bilguiden, qxl, alt egentlig:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Skjønner ikke hvordan folk tør å kjøre en bil i fylla(mistanke om det ivertfall). Bila var fin før den havnet i elva, flaks for de at de kjørt en 240 ivertfall:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Unnskyld meg men er det der en elv? :D Har såvidt vann over hjulene jo.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg