passat kara Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ser du har hatt en 85 mod golf 2 vr6. var ikke tilfeldigvis en skikkelig ombygd en me skinn seter, golf3 dash, 5 bolta feite brock felger? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja jeg ble da fornøyd.. bytta golfen likt mot civicen. Civicen skulle han ha 130.000 for.. noe jeg tviler sterkt på att jeg hadde fått for en 92 mod golf som har gått 252.000KM og med vannlekasje... Golfen har uansett ikke kostet meg så mye :) Så må si meg meget fornøyd med byttet... civicen er til salgs ? har en kompis som vurderer å kjøpe den...."hvor mye kan den diskuteres" Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ser du har hatt en 85 mod golf 2 vr6.var ikke tilfeldigvis en skikkelig ombygd en me skinn seter, golf3 dash, 5 bolta feite brock felger? vemund Jo det stemmer det vettu... lilla med a4 dørhåndtak å greier. 9*16" Brock B2 felger... :) Fin bil det gitt... sett den ett sted?? Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 civicen er til salgs ? har en kompis som vurderer å kjøpe den...."hvor mye kan den diskuteres" Bud mottas på PM eller telefon: 918 39 450 Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jo det stemmer det vettu... lilla med a4 dørhåndtak å greier. 9*16" Brock B2 felger... :) Fin bil det gitt... sett den ett sted?? ja prata me han som kjøpte'n av deg dagen han hadde kjøpt den. nice bil! men han bytta den ut ikke så lenge etterpå til en 3er cab. har du noen bilder av den og de andre bilene du har hatt eller? vært moro om du la dem ut her. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tja... kan da sikkert legge ut noen bilder.. :) Her er bilde av noen av bilene... har flere bilder men de må forminskes... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skal du alt selge honda`n???? hehe.. ja det kom jo som et sjokk må jeg si... bytter bil oftere enn folk bytter sokker du jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skal du alt selge honda`n???? hehe.. ja det kom jo som et sjokk må jeg si... bytter bil oftere enn folk bytter sokker du jo... HÆÆÆ??? Je bytte da æller bil?? Hehe... Men alt er til salgs til rett pris vettu MR.amundsen... yodude Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Mye fint her ja, men så har du jo hatt en del biler også :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Mye fint her ja, men så har du jo hatt en del biler også :D den grønne 3er golfen jeg hadde var oxo GTD Special :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg