-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Noen som vet hvordan man gjør det?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 sånn som man lager LED lys.... lag en dott, el lign, bruk outher glow eller noe i den duren..... ellers vet ikke jeg..... se den tutorialen på angel eyes som noen la ut her en gang..... du finner den sikkert:P Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 En ting jeg lurer på er åssen man lager lys sånn som mspedd gjorde på Axis modden sin. (hovedlyktene) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 En ting jeg lurer på er åssen man lager lys sånn som mspedd gjorde på Axis modden sin. (hovedlyktene) Filter -> Render -> Lens Flare .. det du tenker på ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg