Gå til innhold

VACN treff på Våler 28-29 mai, hvem skal dit?

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var der i går og kjørte en del på banen (grønn S4 avant), bra treff! Synd jeg er på jobb nå og ikke får kjørt i dag. Men så mange som filmet, så linker til filmer etter banekjøringen mottas med takk :)

 

hmmm..prøver å tenke etter om jeg kanskje så bilen din... :wonder

den er ikke tilfeldigvis trimmet hos es tuning?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke det. Bilen min var vel den som bråkte minst ute på banen. En ganske så anonym S4 Avant (93 mod).

 

hmmm..sidendu bor på hamar er det rart jeg ikke har sett bilen din eller no slikt...har du no bilde av den? autodb annonse? (ser den er tilsalgs)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der, kom nedover sammen med en kompiss i en "brun" golf 2 på fredan, stor fornøyd med været fredag og dagen på lørdag pluss søndag.. litt regn setter ingen stopper for moroa=)

 

Var mye borte hos FjellBekk racing, og prøvde å hjelpe til så godt jeg kunne med å få fiksa banebilen deres, som sikkert mange fikk med seg at det ble brendt et hull i stempelet på, på lørdag;) Golf 1 GTI 8v m/ 80hk lystgasskitt;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye borte hos FjellBekk racing, og prøvde å hjelpe til så godt jeg kunne med å få fiksa banebilen deres, som sikkert mange fikk med seg at det ble brendt et hull i stempelet på, på lørdag;) Golf 1 GTI 8v m/ 80hk lystgasskitt;)

 

hehe ja kunne ikke unngå å få med meg det nei! ;) dæven å mye det røyk fra bilen når stempelet gikk! hehe...hørte prat om en golf med lystgass ja...det var den ja...jeg synes den så ut som den sang på siste verset jeg gitt? så "litt" sliten ut liksom

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg en tur utpå banen jeg også gitt, på lørdag! Var moro det!! Selv om jeg ikke kjørte allverden, men nå har jeg da fått prøve! :D

 

Syns det var et bra trett jeg, godt og rolig!

 

så bilen din på utstillinga, pen bil du har! fikk lyst på coupe jeg også ;) hehe den er vel ikke til salgs vel?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bilen din på utstillinga, pen bil du har! fikk lyst på coupe jeg også ;) hehe den er vel ikke til salgs vel?

 

Hehe... Takk! Men den er nok ikke til salgs nei, da skal jeg få en god pris! Er så glad i den bilen!! Har litt planer nå da... I løpet av sommeren blir det ny frontfanger, ny lakk, lakkere litt inni++ Får håpe det blir bra! :)

Marita

89'Audi Coupe Quattro 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Takk! Men den er nok ikke til salgs nei, da skal jeg få en god pris! Er så glad i den bilen!! Har litt planer nå da... I løpet av sommeren blir det ny frontfanger, ny lakk, lakkere litt inni++ Får håpe det blir bra! :)

 

hehe...kan nok ikke gi deg nok til salg nei ;) samme lakk eller ny farge? litt spesiell farge på den egentlig? frontfanger ja...RS2 front ell?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kan nok ikke gi deg nok til salg nei ;) samme lakk eller ny farge? litt spesiell farge på den egentlig? frontfanger ja...RS2 front ell?

 

Har ikke helt bestemt meg for front enda. Men det blir samme farge på bilen, om ikke en nyanse litt mer rosa, det er originalfargen, så hadde vært moro beholde den også egentlig, men jeg skal legge flake også. Må lakkere uansett for den er ganske stygg i lakken...

Marita

89'Audi Coupe Quattro 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det supert på våler i helga, fikk kjørt MASSE.. Bilen fungerte fint, men det blei en runde i sanda da :) (Rød S2 Sedan EsTuning)...

 

haha! stemmer det...mange som fikk med seg snurringen din...;) fet kjøring like før du snurret da...så ut som bilen din gikk rimelig bra utpå bana der ja...

da var du kanskje "naboen" min utpå gocart-bana da? var et telt med noen trøndere som alle hadde es tuning biler der....alle S-biler notin

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Den gikk no jævelig når den først gikk, men etter 3 runder på søndagen, ble motoren erklert DØD;) hehe.. :naaaws

 

kjørte du 3 runder du også før det stoppet? :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår