stigare Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 vil nå påstå at den bilen som er posta først i denna tråden er mye penere enn den siste civic'n her.. den takvingen der er jo rett og slett forjævlig.. Da er det jammen bra vi alle sammen har veldig forskjellig smak :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 some like it wild, some like it mild Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 den siste er driiiit pen da! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ikke bare Vtec med turbo.. men VTi med turbo! :D Ja takk! :scared Ja, mulig det... Kom på når du skrev det at det finnes forskjellige vtec-motorer. VTi har vel 160hk orginalt om jeg ikke tar helt feil...? Hørt noen hk-tall på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hoi! Hvis det er den jeg tror det er, så heter eieren Peter/Petter og jobber i vaskehallen på Hamjern Bil A/S. Han eide en hvit 5 gen. civic hb før (også stylet og fin!!) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hoi! Hvis det er den jeg tror det er, så heter eieren Peter/Petter og jobber i vaskehallen på Hamjern Bil A/S. Han eide en hvit 5 gen. civic hb før (også stylet og fin!!) Hvilken av bilene? Den øverste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hoi! Hvis det er den jeg tror det er, så heter eieren Peter/Petter og jobber i vaskehallen på Hamjern Bil A/S. Han eide en hvit 5 gen. civic hb før (også stylet og fin!!) han eide den før.. han byttet den hvite civicen mot en primera, solgte primeraen og kjøpte denna.. og solgte den igjen, og kjører nå stasjonsvogn :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 lå bak den i hamar i dag.. den ser MYYYE bedre ut irl en på bildene! deilig lakk :D men hva faen er den potta for no a?! Sugerør av en lyddemper?! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg