mi3kael Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 konge modd chris...noe av det du må gjøre er hvertfall å sett på side skjørt på den sndre siden av bilen også hvis du skjønner hav ejg mener...man kan se at de ikke er der...det ser litt dumt ut...men stå på likte ideen...og er enig med den frontspoileren den ligenr litt på en plog men det fikser du;):)...props Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 konge modd chris...noe av det du må gjøre er hvertfall å sett på side skjørt på den sndre siden av bilen også hvis du skjønner hav ejg mener...man kan se at de ikke er der...det ser litt dumt ut...men stå på likte ideen...og er enig med den frontspoileren den ligenr litt på en plog men det fikser du;):)...props thx m8:D det kommer en vill bakfanger senere, så da synes ikke den andre sia lengre;) kommer det snart en modd fra deg ell:D? hehe, snx a! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 skiggeleg rå!!!!! :naaaws :naaaws :naaaws :naaaws :naaaws :naaaws Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w33Dy Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 tror bmw-designerne hadde drept deg, men nå er jo dette photoshop :) Fin modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 første jeg tenker på når jeg ser den er Audi.... Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nice d her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg