Gå til innhold

Ny heck


nyhusern

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå satt jeg i stolen Gud vet, mange minutter og koser meg med denne sinnsyke fete bilen din. Den er bare KONGE bil. Hadde kjøpt den på stedet og puttet en kraftigere motor så vips KONGE PÅ VEIEN I HELE NORGE. Takk skal du ha Nyhusern! :wave

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. Clean!

 

Drit i å kverruler på alt nå.

 

Men nyhusern, det ble tøft med dobbel eksos også :)

 

I mine øyne har du nå den peneste bilen på fourmet her!

 

bytte? :P

 

 

dette er et forum dær alle kan si sine meninger å komme med innspill.. :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig i at du har den fineste Primeraen her på forumet!

 

Nå må du være grei å fortelle oss hvordan modifiseringen ble til, og ikke holde på så mange hemmeligheter... ;)

 

Er det den samme fyren som lagde støtfangeren foran som har laget bakfangeren?

 

Du må si til han at han er dyktig. Veldig pent arbeid. Hvilket yrke er det han har, som gjør at han sitter inne med kunnskapet til å lage/modifisere noe så pent?

 

Påvirket de dobble pottene lyden (med det mener jeg, ble lyden tammere, eller råere på begge sider, eller ble lyden akkurat den samme med singel potte) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker sååååååå mye til dere alle som har skrytt av bilen min. Som dere alle her inne vet betyr det mye..

 

ThAMaZTeR:

Ja det kan bestilles til allt, men det tar tid da det blir laget i polen. Og det drar med seg masse jobb i form av sparkling og sliping.

 

partypulp:

Takker og bukker... Kan nok med hånda på hjertet si at du har den PENESTE P10 bilen jeg har sett her inne på forumet..

 

Primera.GT:

Takker og bukker.. Lyden ble bra.. Ikke for mye og ikke for lite.. Men det er smak og behag da..

 

Ronnyprimera:

Nei det er ikke samme fyr som har laget front og bakfanger. Fronten er en modifisert orginalfanger, og er plast hele veien ned. Bakfangeren er en orginalfanger, som er modifisert med glassfiber fra midten og ned. Han som laget fronten min, er biloppretter og jobber med det til daglig. Han som laget bakfangeren min holder til i polen og jobber med styling.. En kompis av meg har fått bilen sin totalt ombygget på verkstedethans i polen.. (Bilder av bilen kommer, når den er ferdig)

Eksosen har jeg (som jeg nevnte tidligere i tråden) bygget selv.

Lyden ble fin.. Litt mer lyd en orginalt, men ikke så det er plagsomt å kjøre langt med.. Etter min smak helt perfekt lydnivå. (Noe jeg var VEEEEEEEEELDIG spennt på før jeg var ferdig)

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår