Exerqtor Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hehe alle bildene "lyser" rødt i kantene.. ser det spesielt godt på høyre side. Der pansret går opp mot front ruten.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det ble bra Mandel.. Hvis det ikke blir lakkering i to farger, men bare en farge og dekor, så mulig det er et alternativ.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hehe alle bildene "lyser" rødt i kantene.. ser det spesielt godt på høyre side. Der pansret går opp mot front ruten.. Som jeg sa tidligere, så har ikke det noe å si.. jeg vil bare få et inntrykk av hvordan det vil bli jeg.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ? sombrero sombrero Noe du ikke skjønte?? Tenkte på å få sett hvordan denne type lakkering: ville blitt på Mx3'en.. Men da uten det sjakk mønsteret på panseret.. Eneste jeg da tenker på, er at kanskje fronten blir litt kjedelig med bare sølv, men veit ikke helt.. Så hvis noen kunne prøvd noe, så hadde det vært topp.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Ingen som vil prøve?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg